Dragen of niet

Ik zit dus een beetje met een probleem. Ik heb een blouse gekocht bij de vero moda met pofmouwen, en ik heb hem gekocht zonder te passen omdat ik wist dat het mij maat was maar nu heb ik hem aan getrokken thuis en die pofmouwen zijn enorm :crazy_face: wat vinden jullie is het niet voorschut om deze te dragen zonder uitgelachen te worden?

http://veromoda.bestselle…oulouse-s-s-shirt–/86075

Ik vind de kleur/model/pofmouwen niet mooi, sorry

Niet mijn ding. Maar hij ziet er wel normaal uit op de foto hoor. Maar als jij jezelf er niet prettig in voelt zou ik hem terugbrengen.

Tsja jij moet dragen wat jij leuk vind.
Als jij je voor schut voelt lopen, zal ik het niet aan doen.
Vind jij het wel kunnen, doe je hem wel aan.
Weet natuurlijk niet hoe die precies valt. Precies zoals die foto??

maar wat vinden jullie er van?

Ik vind 't blouse gedeelte niet leuk. XD

wauuuw hij is gewoon supper mooi, de kleur de mouwen !!!
je moet niet bang zijn voor de reactie van anderen als jij hem mooi vind moet je hem dragen

en als je hem kwijt wilt stuur je me maar een berichtje want ik vind hem echt mooi hahaha x

ik vind de mouwen niet zo leuk. ;$

ik vind 'm eigenlijk wel leuk! maar misschien moet je een foto plaatsen waar bij je het blousje aan hebt, want dit is wel lastig oordelen (:

Ik vind het wel iets hebben.
Je kan er gerust mee over straat hoor!

ik zet er zo een aanfoto op

-

neeeee

Niet echt wat voor mij.
En als ik sommige mensen zie lopen met pofmouwtjes lijken het soms net bodybuilders. (weet niet hoe ik er op kom)
Trouwens sommige pofmouwtjes vind ik wel mooi hoor!

Okee (: Maar het is belangrijker dat jij hem mooi vind, ipv wij!

hoe zet ik de foto erop?

o vind ik juist leuk

pofmouwen zijn opzich best leuk, maar dit blousje vind ik echt afschuwelijk.

misschien met een hoog rokje of broekje, nd wat leuke assecoires? (ja ik weetniet hoe je dat typt haha)

Ik zou het niet dragen.