draco malfoy fanfic

“Maddie!” De tweeling schreeuwde in koor.

“Ze is hier!” Ron riep.

“Oh, Ron! Fred … George!” Ik was net aangekomen op de, Het Blauwe meer mijn favoriete plek in de wereld, afgezien van Zweinstein.

“Oh, Madeleine, schat, doe van JE Thuis gebogen.”

“Bedankt, mevrouw Wemel.” Zei ik.

“Leuk je te zien, Victoria.” Zei Georgetegen me zus. HIJ werd verliefd op Haar, maar ze was gewoon “beste vrienden” met zijn tweeling Broer.

"Ach, Dakota, blijf je voor de zomer ook? 'Vroeg Mr Wemel mijn oudere broer.

nee IK GA voldaan percy Weg.
“Jammer, mare mag IK questions where si Ouders zijn.” Vroeg hij.

"De heer en mevrouw Van Alen, zijn … werken, Arthur. 'Mevrouw Wemel probeerde uit te leggen aan haar man.

“Zorg DAT JE JE Thuis voelt, Victoria en Madeleine.” Meneer Wemel gezegd.

“Ginny!” Riep ik uit.

“Oh, Madeleine, ik heb je gemist!” Ze zei while we knuffelde.

'Ik heb jou ook gemist! Ron, Is Harry en Hermelien hier? "Vroeg ik hem.

“Ja, ze zijn. Oh kijk, hier komen ze.” Ron zei als mijn twee andere beste vrienden.

“Madeleine!” Hermelien gilde. En geloof me, ze was niet een verklikker.

“Harry! Hermelien!” schreeuwde IK Toën IK ZE knuffelde.

“Veel plezier op Zweinstein, Madeleine.” Zei meneer en mevrouw Wemel.

moet ik veder gaan of niet en wees eerlijk over dit stuk. het is het begin dus draco komt er nog niet in voor.

Je interpunctie klopt niet, dus daar zou ik eerst even wat aan doen. En zoveel witregels zijn ook niet nodig.

Sorry, maar ik snap er niks van en je woordvolgorde klopt niet helemaal volgens mij.

Heb je het met google vertaald ofzo?

Dit. En lees gewoon een keer je verhaal over :’) Als je echt een verhaal wil schrijven is dat wel het minste wat je kan doen.

Nog een?

En dit lijkt nergens op, behalve inderdaad op een slechte vertaling:’) Er staat bijvoorbeeld nog ergens “while”, dat lijkt me niet echt de bedoeling haha.

Sorry, ts maar het lijkt erop dat je dat hebt gedaan. Heb je het originele verhaal in het Engels geschreven?
Of ergens van het internet afgepikt?

En heeft je ‘zusje’ niet toevallig ook een Harry Potter fanfic geschreven en op Girlscene geplaatst?

En bij het andere “draco malfoy” verhaal heb je gereageerd dat dat je zusje heeft geschreven. Ik denk dat jullie beter eerst samen kunnen werken aan het leren schrijven voordat je zoiets post.

Whahahahahahahahahahahahahahaha

Wat slecht.

En heeeeel toevallig zie ik ook dezelfde fouten terugkomen.

Dat bedoel ik nou… Beetje tè toevallig

Dit is WEL EEN BEETJE een apart verhaal. Vind JE DAT niet?

Schat, je woordvolgorde lijkt nergens op.

Tadaa, het originele verhaal:
http://www.fanfiction.net/s/6572362/1/Opposites-Attract-A-Draco-Malfoy-Love-Story

Dit is dus, zoals we eigenlijk al wel konden aannemen, dikke plagiaat.

Ik zuchten.

*leikt

jeeetje jij KAN ECHT niet spellen.

Hoe kan je het woord ‘squealer’ vertalen naar verklikker? Hoe.

Dit is echt heel dom en offtopic maar hoe kon je op internet het originele verhaal vinden? Ik kan nooit iets via Google vinden

Jij BENT betekenen.

(snap je hem he he?)

Ik neem dit topic nu al helemaal niet serieus en ik hoop dat hier snel een slotje opkomt.

Ik heb gewoon gezocht op “Draco fanfic Madeleine”. De eerste link was dit topic, de tweede het origineel.