Draaien we om elkaar heen?

Ik ken al 2 jaar een jongen van school, vorig jaar zat hij bij me in de klas.
Nu zitten we allebei op een andere school en hebben nog steeds veel contact via msn en als ik hem zie praten we ook altijd.
Nu is het elke keer zo dat hij hints geeft om samen iets te doen en ik ook, maar we gaan er beide niet op in, zo raar is dat ;p
Het is ook zo dat vorig jaar op het gala ik me niet goed voelde en hij echt bezorgd over mij was. Het is zo’n lieve jongen.
Wat moet ik doen…?

Vind je hem leuk? Of zou je hem leuk kunnen gaan vinden?

ga een keer wel in op de hint om samen iets te gaan doen

Ik vind het gewoon een erg leuke jongen, en elke keer als ik hem zie heb ik het gevoel dat het “sterker” wordt of zo, maar daarna gaat dat weer een beetje weg, snap je?

Vraag m een keer mee uit. De kat uit de boom kijken kan tot gevolg hebben dat jullie nooit eens iets gaan doen en misschien zo iets heel leuks mislopen.

Dan zou ik zeggen spreek een keertje af en zie hoe het loopt :slightly_smiling_face:. Stel een keertje voor om naar de bios te gaan. Vraag wanneer die tijf heeft en spreek wat af! :slightly_smiling_face:

Hmm, ja, dank jullie wel haha.
Ik ben altijd zo onzeker in dit soort dingen, maar ik moet het maar gewoon doen…

Wat heb je te verliezen? Je praat nu al met hem. En anders kan je gewoon bevriend zijn :slightly_smiling_face:

Jaaa, je hebt gelijk ;p

Wow, dit is echt exact mijn situatie xD
Dus ik ga dit volgen haha. Praat idd gewoon met hem, het komt vanzelf goed. Misschien word je tijdens de date wel helemaal verliefd!

Haha, dan kunnen wij met elkaar praten ;p
Hoe zit het bij jou dan?

Oh, een vriend van mij die ik al jaren ken, maar we msnen nu al weken, hij vroeg mijn nummer, het is altijd vet gezellig en ik ben verliefd aan het worden… Nu wil ik met hem afspreken, gewoon heel casual (: hoop dat hij me ook leuk vindt haha
want nu zie ik eigenlijk pas hoe goed we bij elkaar passen qua denken xD

Hij vroeg je nummer, dat is al een begin toch? Haha, dat laatste wat je zegt is wel erg schattig ;p
Ik heb trouwens nog 2 bioscoopbonnen liggen, maar ik vind het altijd zo raar om te vragen: ik heb hier nog 2 bioscoopbonnen liggen, zullen we naar de film gaan?

oh nee dat is juist leuk!
dan moet je zo zeggen
‘Weet je, ik ging mijn kamer opruimen, kwam ik twee bioscoopbonnen tegen!’
*hij reageert*
‘…dus nu zoek ik iemand om mee te gaan. Wat voor jou?’

Hmm ja, zo kan ik het doen ja ;p
Nog even wachten tot dat hij online is.
Hoe wil jij hem mee uit vragen? Of wat wil je gaan doen?

Oh ja ik wacht ook tot hij online is op dit moment :'D
Ehm… zoals je al zegt, we draaien om elkaar heen, plagen elkaar met het halen van ijsjes voor elkaar… dus nu moeten we dat nog gaan doen xD en anders of hij in de vakantie iets wil doen ofzo.

En jij?

Oooh, ja dat heb ik dus ook, precies zo, maar dan niet met ijsjes, haha
Hij werkt bij een pizzatent, na het uitgaan een keer gingen mijn vriendinnen en ik erheen, had hij een hartjespizza gemaakt voor mij, echt super lief hahaha
Dus nu zeg ik dat hij een hartjespizza van mij krijgt
En dan is het elke keer weer zovan: Wanneer krijg ik je hartjespizza nou?
Je weet wel hoe het gaat ;p

Ahh ga daar op in dan! Hij vindt je echt interessant, dat is zeker.
Voor wie maakt ie anders een hartjespizza?
Gewoon zeggen van deze zaterdag? En dan zegt hij vast dat het goed is haha!
Het komt echt helemaal goed joh!

Haha, ja dat klopt wel ja.
Ik zal het hem vragen; wil je zaterdag je hartjespizza?
Zoiets…?

Ja is toch prima :grin:
zeg je ‘krijg je er een gratis cola bij’