Draai ik door?

Okee, ik heb een nogal vaag verhaal voor jullie… Dat omdat ik vaak nogal vage dingen meemaak :face_with_raised_eyebrow:
Het ‘probleem’ is namelijk, dat er bij mij op school een jongen rond loopt, die mijn aandacht nogal trekt… Ik ken hem niet, en hij mij niet… Maar toch op een manier, moet ik wel naar hem kijken als hij langs loopt! Ik vind hem echt zoo onwijs knap… :drooling_face:
Hij is vrij lang, beetje getint, bruine ogen en donker haar… Nou ken ik mezelf, en ik denk dat het nogal opvalt dat ik steeds naar hem zit te staren… Dit omdat hij steeds vaker terug kijkt!

Bv: vanochtend stond ik op mijn trein te wachten, en jahoor daar liep hij weer… Hij ging echt maar een paar meter van me afstaan… En iedere keer als ik zijn kant op keek, keek hij ook!

Nou klinkt het vast allemaal een beetje vaag…
Maar wat denken jullie?
Ben ik aan het doordraaien, en verbeeld ik me dit?
Of zal ik op één of andere manier contact proberen te zoeken?

Vast bedankt!! :kissing:

Probeer contact te zoeken!

Je bent gewoon verliefd !
Daar is helemaal niks mis mee hoor, je draait echt niet door ofzo.
Ik zou proberen om hem eens aan te spreken wanneer hij je weer ziet.

Idd hem aanspreken als je dat durft!
Als hij ook steeds jou kant op kijkt ;]

Probeer eens een praatje met hem te maken.

En laat maar weten hoe geweldig zijn stem klinkt.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Probeer contact te zoeken!
Als je iemand geregeld ziet is het echt niet gek om “Hoi” te zeggen hoor. Ga bij hem in de trein zitten en maak gewoon een praatje met hem!

Zoals er al word gezegt; contact zoeken!
Als je dat niet doet krijg je later misschien spijt :slightly_smiling_face:

zeg: “hoi”.

Dat kan je niet verliefd noemen als je iemand aankijkt… en knap vind. Je moet eerst iemand leren kennen wil je echt verliefd worden vind ik dan. Echt verliefd zijn wordt je maar een paar keer. maar goed zo denk ik erover

Volgende keer zwaaien als een gek. Of ik weet wat écht pas de aandacht trekt, als een debiel aankomen rennen omdat je net aan de trein haalt, haha.

Je draait echt niet door hoor haha, ik denk dat iedereen dit verhaal wel een beetje kent.

Lach de volgende keer naar hem als je gelijk een praatje aangaan niet meteen durft?
En dan de volgende keer aanspreken en wie weet hoe het dan daarna verder loopt :slightly_smiling_face:

Begin met ‘hoi’ zeggen. En je zegt dat je hem bij de trein zag, jullie gaan dus in dezelfde trein wat perfect is want je kan kijken waar hij gaat zitten en dan ga jij ook daar zitten en maak je een praatje. ^^
Hou ons op de hoogte =)

ga naakt rondlopen.

nee sorry. maak een praatje met hem ofzo. of wat iemand al zei, ik zou expres bijna te laat komen voor de trein en dan naar em lachen en zeggen; oeeeh net op tyd.
ofzo.
dan komt et vanzelf wel joooh.

Hahahha wat een GEWELDIG antwoord!
Maarre, echt verlieft? Naa denk het niet hoor…
Alleen om één of andere reden moet ik wel kijken :smiling_face_with_three_hearts:
Ik ga op jullie advies, gewoon proberen contact te zoeken!
Ben alleen zooo verlegen!
Ik begin inderdaad maar met gewoon te lachen…
Misschien verbeeld ik me wel gewoon dat hij terug keek, en als ik
dan ineens op hem afstap voel ik me echt zooo dom :see_no_evil:

Bedankt voor de véle en snele reactie!
Echt megaa vet! :grinning:

heey, ik heb ongeveer het zelfde, bij mij op school zit ook zo hele knappe jonge waar ik mijn ogen niet vanaf kan houden en hij kijkt denk ik ook heel de tijd naar mij. ik kende toevallig een klasgenoot van hem en hij zei dat hij nick heet.
Maar vinden jullie nou ook dat ik contact met hem moet zoeken?