Draag nooit een jurkje op een rodeostier

Hoii!!
K heb lang niks geplaatst, maar hier even een ultra beschamend verhaal…
Oke, afgelopen zomer ben ik op vakantie naar Spanje geweest met vriendinnen. Harstikke leuk allemaal natuurlijk! We hebben hier veel kroegen en cafe’s bezocht, want ja, dat hoort er nou eenmaal bij:) Op een dag gingen we langs bij zo’n kroeg met een rodeostier! Allemaal leuk en aardig, en al snel ging de eerste erop. Ik had die dag een groen jurkje aan (helemaal nieuw) en dacht met mn onnozele kop, leuk! daar ga ik ff opzitten! Een vriendin waarschuwde me nog over mijn jurkje maar ik zei dat het wel goed kwam. Naja, zoals verwacht liep het niet zo. Ik deed het nog best aardig, maar op het laatst begaf mn jurk het toch. Ik hing daar dus half aan die koe met mijn stringetje en de hele kroeg kon me daar zo zien. Heerlijk. Uiteindelijk viel ik eraf, naja, blunder maar dat kan gebeuren he. Uiteindelijk iets waar je alleen nog maar om kunt lachen. Maar waar kwam een vriendin van me laatst achter?? Een of andere spaanse man heeft het gefilmd en op zijn YT kanaal gezet!! En de video heeft 58 K WEERGAVEN!! Echt super beschamend dus. En nu ik hem terugkeek ziet het er nog stommer uit. Ben zelfs slet genoemd door iemand toen :). Maar goed, even een onnozele domme blunder van mij. Helaas op film (pls zoek het niet op:)) Hebben jullie ook ooit zoiets meegemaakt?
Kusjes Sarah x

Ik had dit verhaal voor mijzelf gehouden. Mensen gaan het juist nu opzoeken. Er zijn niet alleen leden die dit kunnen lezen, maar ook niet leden.
En nog een tip, ik weet niet of dit je echte naam is, maar het is niet handig om voor- en achternaam als profielnaam te hebben

Ja daar heb je gelijk in, had ik nog niet echt over nagedacht. Dacht gewoon ff een blunder te plaatsen… maar dank voor je tip!

Dit is nu al het zoveelste verhaal over anderen die jouw string zien. Ga je lekker?