Draag jij je winterjas al ?

zijn allebei mooi!maar witte vind ik leuker maar dan wel zonder bontkraag.

Was al opzoek naar iemand die hetzelfde heeft als mij… & ik moet iedere morgen 20/30 minuten fietsen naar het station en na een half uur in de trein hebben gezeten moet ik weer 20 minuten lopen naar school. Tijd om mijn dikke lange jas weer aan te doen.

Ik vind het niet mooi bij witte een bonte kraag. Grijze heeft iets wat ik mis. Ze zijn allebei mooi maar zijn het net niet in mijn ogen!

Jaaa, die grijze ook hoor, als je hem aanheb, want als k ook zo naar die foto kijk, ziet t dr saai uit, maarrr als je hem aan heb is die egt superrr moooi en bij die witte vind ik die bontkraag juist super mooi, maakt hem compleet…Bont is nu ook in de mode dus(A)

Jep! Soms, vandaag was het wat warmer, heb ik zelfs mn herfst/lente jas uitgedaan
maar ik heb em best vaak aan.

Ja, ik draag 'm al, lekker warm xD

Jaa.

Yep, ik draag hem al af en toe

Nee, vind dat nog iets te vroeg :slightly_smiling_face:
Zo koud is het nog niet waar ik woon, 's ochtends.

Ik moet wachten tot mijn jas komt!
Als ik hem heb ga ik hem zeer zeker meteen dragen, het is s’ochtend zo koud!! Ik heb wel een mutsje en handschoenen, al hebben die geen ‘vingers’ maar er zit een klepje wat ik erop kan doen, zodat het wanten worden ^^

Kan zo zo niet wachten op mijn jas (L)
http://www.large-online.n…tion=PRODUCTINFO&bildrub=

omg, jouw jas is volgens mij egt perfect:O

ik draag mijn winterjas al. Als ik om 7.00 de deur uitga om naar school te gaan is het soms nog best koud.

waar heb je die witte jas met dat bont gekocht?

In de H&m, en heb hem neit gekocht, ben aan t keizen welke ik moet nemen

Nu niet, maar volgende week wel, dan ga ik naar Praag en daar is het nog 5-10 graden kouder dan hier :expressionless:

Jaah!
ook een dunne sjaal erbij
kwoon in friesland, dicht bij zee, superkoud!!!
ik moet ook 5 km fietsen, niet dat het heeel veel is, maarja, dan is een winterjas wel lekker;P

nope nog net niet ;p

nee, ik vind het nog best warm met zomerjas en een trui/vest eronder, ga toch met de bus en trein naar school. enige probleem is dat ik op het station wél sta te rillen van de kou, het lijkt daar altijd wel 5 graden kouder dan in de rest van nederland.