Dag meiden
Ik ben geen nieuw lid op girlscene, maar heb even een nieuw account aangemaakt. Ik post dit liever niet met mijn gewone account omdat mensen me daarop zouden herkennen, en dit een probleem is waarmee ik nog nooit met iemand over gepraat heb.
Het zit zo: Ik ontdekte laatst dat ik een soort vlezig ‘draadje’ uit mijn vagina heb hangen. Ik weet niet zo goed hoe ik het anders kan beschrijven. Het zit vast aan de binnenkant van mijn vagina en komt er een klein beetje uit als ik mijn benen spreidt. Ik heb het volgens mij niet altijd gehad, maar dat ben ik niet zeker. Ik heb er nooit veel waarde aan gehecht, maar net was ik even aan het googl’en, omdat ik nu toch wel wil weten wat het is.
Ik kwam verschillende resultaten uit:
- mensen die zeggen dat ze een dubbele baarmoeder (oid) hebben en dat ze daarom een tussenschotje hebben, en dat dat kan los scheuren
- mensen die zeggen dat het maagdenvlies is
- …
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet doen. Het ‘vleesje’ is redelijk gevoelloos, ik heb er geen pijn door en ik heb nog geen seks, dus om ‘esthetische redenen’ heb ik er ook niet echt problemen mee. Maar ik vraag me wel af wat dit is.
Ik ben nog nooit bij de gynaecoloog geweest en ik vind dat idee ook een beetje eng, dus liever doe ik dat niet meteen.
Zijn hier meiden die hetzelfde probleem hebben? Of mensen die weten wat dit is?
Alvast bedankt!
(ik wist niet zeker of ik dit hier moest plaatsen, of in beauty. Maar aangezien het om een vagina gaat plaats ik het toch hier :’) )