Draad vriendenarmbandjes

hee,
ik wil graag van die armbandjes maken uit het DIY-artikel maar ik heb niet van dat draad.
Ik heb al bij de Intertoys, HEMA en Zeeman gekeken maar nergens te vinden!

Weet iemand waar ik dit kan kopen?
xxx

ik volg mee :wink:

als ik goed nadenk heb ik dat wl gezienn by de zeeman hoorr (:

Hobbyzaak, wat ook voor haken wordt gebruikt ofzo.

nee volgensmij niet voor haken maar voor borduren

Nouja, ik heb van dat soort draad, gebruikte ik om te haken, maar dat was te moeilijk ahah.

Ik zou het gewoon even vragen bij een hobbyzaak, daar weten ze vast wel wat het handigste is.

^
Ja idd, doe ik altijd.

Ik wil ook graag die draad, maar is er niet een winkel waar je het kan kopen die niet een hobbyzaak is, want als je bijv, 6 kleuren moet hebben ben je al gauw veel geld kwijt bij een hobby zaak ;(
Dus weet iemand een andere winkel ^^ ?

Het schijnt ook met gewoon wol te kunnen toch?
Dat is misschien een goedkopere oplossing

Echt? hmm… ik alleen in zo’n stom punnikdingetje bij de Intertoys en dan heb je alleen de basiskleuren ;s

Ik vind katoenendraad het fijnst. Haal je in een winkel waar je naaispullen kunt kopen, dus ook katoen, wol, stoffen en benodigdheden :slightly_smiling_face:
Hier in Den Bosch zit Hoofs waar je dat kunt kopen. Waarschijnlijk ook wel bij een hobbyzaak zoals Pippo’s of de Kwast.

Wol kan inderdaad ook, maar dat gaat bij mij altijd redelijk stroef en blijft snel ergens vastzitten (in de knoop >.<) Maar dat kan ook aan mij liggen haha. En het pluist snel! Die katoenenbandjes niet :slightly_smiling_face:

Beter!
Hopelijk ga ik snel weer is naar Den Bosch (woon in Zaltbommel) en dan ga ik is kijken voor katoendraden

Borduurzijde is echt het beste voor die bandjes, als je gewoon de wat mindere kwaliteit koopt dan die echte is het niet zo duur. In onze hobby winkel hebben ze ze voor 50 cent per kleur! En wat ook een goed idee is om een keer naar de markt te gaan :wink:
En ik bedoel, je gaat toch geen 20 armbandjes tegelijk maken of wel? Dus dan is het nooit echt heel duur… naja ligt er aan wat je duur vind natuurlijk hahaha. succes!

Ik ben gister aan mijn armbandje begonnen. Een tip voor jou: trek de knoopjes strak aan! Anders wordt het heel rommelig. Je kunt borduurdraden kopen bij een hobby winkel, maar het is best duur. Bedenk wel: als je een keer goed investeert, kun je veel armbandjes maken :’)

Je zou s op een grote markt moeten kijken, daar hebben ze altijd een kraampje met allemaal verschillende onnuttige dingen en daar hebben ze meestal ook touwtjes enzo. en volgens mij heb ik het ook wel eens in een wereldwinkel gezien?
x

xenos :headbang2

Echt? hmmm… ik zal er vanmiddag is kijken!