Dr. van der Hoog

Ik heb pasgeleden zo’n foldertje met alle producten van dr. van der Hoog erop gekregen. Ik heb niet zo’n goede huid, dus miss kan ik dit proberen. Het ziet er wel goed uit!

Heeft iemand die producten ooit geprobeerd en wat vond je ervan? XXX :kissing:

Oja, twas van de lijn Clear Skin :wink:

Bij een verjaardag hadden we een keer chocolade-maskers van Dr. van der Hoog gebruikt. Was erg grappig!
Alleen merkte ik niet zoveel verschil…

Ik gebruik het ook al een tijdje… Het is zeker aan te raden want zeker op het begin merk je veel verschil… Ik zou alleen die soort van dagcreme ofzo niet gebruiken want daarvan werd mijn huid juist super droog :S

xxxxx

heb het wel is gebruikt… opzich wel fijn maar niet dierproefvrij

Ik had zo’n tube met een maskertje, was wel fijn maar verder niet heel bijzonder ofzo :stuck_out_tongue:

Ik heb ‘Stop Spot’ ofzo, dat moet je maximaal 3 keer per dag op je puistjes doen en dan gaan ze weg. Dat werkt op zich wel, maar je krijgt er geen supergave huid van ofzo :stuck_out_tongue: Tis alleen om een paar (grote) puistjes ff snel weg te krijgen. Met de rest van de lijn heb ik geen ervaring…

het schijnt goed te werken, zelf gebruik ik vichy

Vichy is super fijn!

Oh oke, ik kan het dus proberen…
Van Vichy heb ik een keer zo’n proefverpakking gehad en die was egt niet fijn, werd alleen maar erger bij mij :expressionless: Weet ook niet wrom.
ThnQ voor de reacties!!
XX

ik vind het wel fijn. maar het is neit erg goedkoop.

Ja, die maskertjes heb ik vaak op gehad bij feestjes en beautymiddagjes, echt grappig :grinning:
Maar wat FRANNN al zegt: je merkt er (bijna) geen verschil van…alleen ruikt het wel lekker. :slightly_smiling_face:

Ik heb de foam en het maskertje, in het begin zie je niet zo veel verschil maar naar een paar dagen zie je echt dat je huid rustiger wordt ! ik vind het echt goed spul!

ik gebruik weleens het chocolademasker, ik zie echt heel veel verschil! en met zo`n verpakking kun je 2 keer doen :slightly_smiling_face:

Ik gebruik elke avond de foam van de Clear skin lijn. Bij mij werkt hij goed! :slightly_smiling_face:

Ik heb wel eens maskertjes daarvan gehad, lekker maar je merk niet echt verschil.
Verder gebruik ik die stralend fris dagcreme, ofzo. Vind ik heel fijn.

Ik heb 1 maskertje wat écht de moeite waard is, vind ik dan.
Het maskertje van 2,10, een rode verpakking (framboos geloof ik?)
Eerst stoom ik me gezicht, en dan doe ik het maskertje op!

Ik merk wel verschil. (: Maar ik denk dat het verschilt per persoon.

Ik heb wel eens een maskertje van hun gebruikt. Vond ik wel fijn werken. De substantie was niet te waterig en het rook lekker xD

Ik heb er zelf alleen af en toe de poedermaskers van gebruikt, al tijden terug, dat vond ik niet zo’n succes omdat ik dat zo’n gedoe vind. Je kan hier nog wel wat reviews vinden over de clearskin-serie.