dr.martens?

heej ik zie in vanallerlei tijdschriften dr. martens staan! zijn ze een trend geworden ofzo? als het een trend is ga je die volgen?

Weet niet of het weer een ‘trend’ is. ik droeg ze al in ieder geval, en het maakt mij niet echt uit of het nu een trend is of niet.
echt een trend zal het denk ik niet worden, superveel mensen blijven ze raar vinden.

Ze zijn al een tijdje terug “in” op modeblogs e.d.
Hier heb ik nog niemand (behalve mezelf) ermee zien lopen, maar op reis in Berlijn en Stockholm liep zowat iedereen ermee.

ik loo er ook al een jaar op!

Ik vind ze afschuwelijk, meer dan afschuwelijk. Maar dat is mijn mening.

Ik vind de standaard dr martins verschrikkelijk. Nou vind ik mijne wel heel leuk, ik heb een soort cognac kleur leren dr martins, maar dan een echte mooie lange laars, met een kleine hak eronder. Het kan dus ook gewoon naar je smaak!

Ik wil ze in het geel… :slightly_smiling_face:

Mijn vriendin heeft ze vorig jaar helemaal happy in het paars gekocht, na 1x dragen was ze ze zat.
Ik vind ze ook echt afschuwelijk, maar ieder zijn mening.

nee, ik wil ze niet. Ik vind het wel leuk om te zien bij anderen

Ik vind ze leuk, maar niet als iemand met grote voeten ze draagt, dan vind ik het te lomp. Helaas heb ik schoenmaat 42 :")

Die dingen zijn al jaren een trend ! maar dan ook echt JAAREEENN

Aah, in Londen zag ik zo’n mooi, gebloemd paar staan, en ik heb het niet meegenomen, en ik heb nog steeds spijt, arkjrjhkgjf.

precies dit!! :’)

Ik heb ze in real life nog nooit gezien…

Ik heb ze al een jaartje, en ik blijf ze gewoon dragen dusss ga ik de trend volgen?XD alleen niet echt in de zomer denk ik.

Geweldige dingen. Maar uhm waarom dit topic? Ga je nu ook docs kopen omdat het wellicht een trend is?
vind ik persoonlijk erg vreemd hoor. deze dingen bestaan al super lang. Als je ze mooi vind, draag je ze gewoon, anders niet. Niet eerst om andermans mening vragen

edit: ik zie net dat je ze al draagt

Ze heeft een paar reacties daarna al gezegd dat ze ze al een jaar draagt ^^
Het hoort niet echt bij mijn stijl, maar als je goed combineert, kunnen ze heel leuk zijn! :grinning:

Ja ik draag ze al, geweldig :grinning:
Ik hoop eigenlijk niet dat opeens iedereen ze gaat kopen want nu voel ik me nog een beetje apart hihi