Dr Martens

Ok people, this is my problem:

• Ik wil heeeeeeeel graag Dr Martens schoenen.
    Maar;
  • Hoe moet ik me moeder overhalen om ze te kopen?
  • En ik heb best dunne benen… dus denk je dat het me staat?
    uhm, ja dat was het wel zo’n beetje :’)

Er zijn al meerdere algemene Dr. Martens topics.

Maar om op je vragen te antwoorden:

• bij mij hielp het om heel veel lookbook plaatjes van Dr Martens te tonen, en ook welke je mooi vindt e.d.
  • dat is bij iedereen verschillend, je moet ze echt in RL passen om te zien of ze je staan

ik vind ze heel leuk, maar je moet wel weten hoe je ze moet combineren dus als je weet hoe je ze moet dragen en je weet zeker dat het leuk is trek je gewoon die kleren aan, neem je je moeder mee naar de winkel en ga je ze daar passen. als ze je echt leuk staan zal je je moeder ook wel zo ver krijgen toch? :grinning:

je kan ze ook zelf kopen (baantje/verjaardagsgeld) dan hoef je je moeder niet over te halen

of een dealtje sluiten en ieder de helft betalen

Ik ben zo blut als … blut.

nouja, heb wel zo’n spaarvarken die je moet stukslaan. Maar dat vind ik zielig om te doen is ik doe dat wel als tie helemaal vol is. :]

Ik zie er nu 2 topics van o_o

indd, ik vind dr martens trouwens niks. :")

Doc’s zijn heel leuk, ook bij dunne benen :slightly_smiling_face: En ik denk dat als je gewoon tegen je moeder zegt dat je nieuwe schoenen nodig hebt en er bij zegt dat Doc’s stevig zijn en heel lang meegaan… Sorry te weinig inspiratie om goed advies te geven.

Eh ligt eraan wat voor moeder je hebt mijn moeder vindt die dingen mooier dan ikzelf :’)

Dat vind ik juist mooi bij dunne benen ^^
En je moeder overhalen… Geen idee sorry, mijn moeder heeft ze zelf :’) (dan wel een redelijk lelijke lage variant met bloemetjes, maar toch)

^haha mijn moeder wou ze eerst ook kopen met bloemetjes ;p

op marktplaats staan altijd goeie tweedehands! ik heb daar mijn paar gescoort voor 25 euro. het was gewoon het basic zwarte enkellaars model. na een tijdje gaan ze er toch verlopen uitzien, en ze kunnen jaaaren mee. dus of je nou de volle mep betaald of een vierde van de prijs… ik weet wel wat ik zou doen :stuck_out_tongue:

Nou soms dan vind ik iets leuk maar me moeder niet en dan is het zo van uhm… nee dat koop ik niet voor je. Maar de laatste tijd is dat gelukkig niet meer. EN ik zal nog even op markplaats kijken. Echt iedereen heel erg bedankt voor je advies! :’)

haha, ik heb ze juist overgenomen van mijn moeder ;p

Jaloers!

welke wil je eigenlijk gaan kopen? gewoon de zwarte of iets opvallenders?

Ze hebben op dit moment neppers bij de grotere H&M’s en misschien ook nog wel nog steeds bij NewYorker. :stuck_out_tongue: