Dr.Martens

hee,
ik heb laatst Dr.Martens gekocht.
ik vind ze zelf echt leuk enzo, maar
er zitten wat jongens op m’n school.
en die vinden die schoenen echt lelijk.
maarja, iedereen heeft z’n eigen style!
maar hoe dan ook, over die jongens, ze zeggen recht in m’n gezicht:
‘iel ze zijn lelijk’ ‘kan je geen betere schoenen kopen?! hahaha’
ze lachen me uit en ze pesten me.
ik weet dat ik me er niks van moet aantrekken, maar het doet wel iets met me op een of andere manier.
zijn er tips?
alvast bedankt.

veel liefs

Dat heb ik wanneer ik een blazertje aantrek echt dom, ik lach dan nog harder terug en zeg man kijk toch in de spiegel.

Ik vind die Dr.Martens ook niet zo mooi maar iedereen heeft zijn eigen stijl

ik heb dit ook, en daarom durf ik ook geen specialere dingen meer aan te trekken (zoals bv dr martens, terwijl ik ze wel best leuk vind)

Rug recht, doorlopen en negeren. Na een tijdje zullen ze wel stoppen, het is moeilijk in het begin maar op een gegeven moment ga je echt een ‘je m’en fous’-houding krijgen en die zal ervoor zorgen dat je er zelfverzekerder uitkomt.

Om te beginnen zou ik de schoenen niet elke dag dragen, maar het langzaam opbouwen. Dan wennen zowel zij als jij er sneller aan. :grinning:

Dat had ik eerst bij mij op school ook. Maar nu zijn de mensen op mijn school wel gewend dat ik ‘‘andere’’ kleding draag, en krijg ik er nooit meer opmerkingen over.
Dus gewoon even doorzetten! (Al klinkt dat moeilijk.)

Negeer ze gewoon? Hun weten gewoon niet beter weetje. Het zegt meer over hen dan over jou. Ik bedoel wtf, ‘‘je kunt geen betere schoenen kopen’’? Die dingen zijn wel 100 euro ofzo hoor. Niks van aantrekken, ik heb die schoenen ook en ik vind ze super vet. ^^

tuurlijk het doet je altijd wat, je bent een mens met gevoel
Maar hoezo zou je iemand afkraken op zn stijl, zegt denk ik meer over hun maarja
En je moet gewoon denken so what dat jij ze lelijk vind, ik vind ze mooi “big smile”
vind het stoer van je dat jij tenminste draagt wat je mooi vind en hun waarschijnlijk er allemaal hetzelfde uitzien en maa rbeetje meelopen

Gewoon negeren en doen alsof je ze niet ziet, want dan is de ‘lol’ (ja ik zie de lol daar ook niet van in, maar goed) er al gauw van af.

Júist als jij gaat reageren vinden zij het ‘grappig’ en hebben zij een soort van hun ‘doel’ bereikt zeg maar, dat jij er op gaat reageren en zo.

Tja, er zijn nou eenmaal zulke zielige mensen.

ik wil ook een paar dr martens, maar ik weet niet of degene die ik wil voor de winter geschikt zijn (want dan wil ik ze dragen^^) als je het zelf mooi vindt, moet je het gewoon dragen! Niets aantrekken van anderen die te closeminded zijn om iets anders dan het gewone mooi te vinden. Je voelt je zelf toch beter in kleren die helemaal jou zijn toch? :'d

Gewoon niet op reageren. Als jij gewoon een spontane meid bent met een eigen stijl, je doet verder niet onaardig naar anderen, heb je ook het recht om gewoon door te lopen en te zeggen dat iedereen zijn eigen stijl heeft.
Ik vind het wel altijd apart als mensen dat zeggen die dan over andere helemaal lopen te roddelen enzovoort.