Dr.Martens

hee!
ik heb laatst Dr.Martens gepast in een schoenenwinkel.
ik vond ze zo gek niet staan en ik vind Dr.Martens eigenlijk best wel leuk.
ik ben van plan om ze te gaan kopen maar,
ik ben bang dat mn vriendinnen het helemaal niks vinden.
wat vinden jullie van Dr.Martens?

alvast bedankt.

Welke kleur?
Over het algemeen vind ik Dr. Martens geen leuke schoenen, zwart vind ik dan nog wel oké, maar ook daar ben ik niet weg van.

bordeaurood

Leuk als je kleine voetjes hebt

kheb maat 37, is dat (over het algemeen) klein denk je?

Ik vind ze vreselijk. Zwart kan misschien nog net niet lelijk zijn als je ze goed combineert. Maar who cares what I think? En wat boeit het wat je vriendinnen vinden? Als jij het leuk vindt NEEM HET! Wees geen meevolgertje, maar orgineel (: + Als het echte vrienden zijn gaan ze je niet pesten ofzo dus…

Ja.

Ja dat vind ik klein =)
Maar met maat 39 vind ik het al gauw te groot worden.

I love them!

Dat dacht ik toen ik ze een tijd geleden kocht. Of nouja, eigenlijk kocht mijn moeder ze. Sommigen vinden het drie keer niks, anderen helemaal geweldig (een deel vind het gewoon leuk bij mij staan, een ander deel vind het geweldig omdat ze momenteel in zijn ofzo?). Doe wat jij wilt, jij draagt ze, niet jouw vriendinnen.

het is niet echt mijn stijl, en als ik het me bij mezelf inbeeld denk ik dat het mij ook niet echt staat, maar ik vind wel dat ze soms heel leuk gecombineerd worden en dan vind ik het ook meteen best leuk (:

Ik heb grijze, en maat 41. Ookal heb een een grote schoenmaat, door de Martens lijken ze niet groter ofzo (heb ze dan ook niet gestrikt). Ik zou het, als jij het leuke schoenen vindt, gewoon doen. Je vriendinnen kunnen het mooi vinden of niet, en als ze dat niet doen: So what?! Jij bent jezelf, jij moet zelf kiezen wat je wil zonder invloed van anderen!

kan super leuk staan!! als jij ze mooi vindt, zou ik ze gewoon kopen hoor!

rode zijn super mooi (: ik zou ze nemen! en van de rest niks aantrekken.

Ik vind ze superlelijk, maar wie ben ik? Wie zijn de andere? Als jij ze mooi vind moet je ze gewoon kopen.

Ik vind ze heel gaaf, als je ze goed kan combineren!

Ik vind ze super, maar het leukst vind ik ze als je kleine voeten hebt. En inderdaad zolang je ze goed kan combineren.

Báh ik vind het echt lelijk.

2x

En boeiend als je vrienden ze niet leuk vinden.