DR Martens, enkellaarsjes, kettingen en blousejes/truien.

Hi girls!

Ik verkoop wat dingetjes, ik heb mijn kast eens goed opgeruimd en deze spullen heb ik gewoon nooit aan en zien er nog wel goed uit. Persoonlijk vind ik het dan natuurlijk zonde m het weg te gooien.
Per item staat de vraagprijs, de staat en de maat erbij vermeld. Voor aan-foto’s, close-ups of verdere details, kun je hier een reactie achter laten en je kunt me ook altijd even een berichtje sturen.

Bordeaux rode DR. Martens. Ik heb deze Docs hoogstens 5 keer gedragen, ze zijn dus als nieuw. Ik doe ze weg omdat ik me er toch niet heel comfortabel in voel. Het is toch niet echt mijn ding, helaas. Maat 40.
Afmetingen :
Hoogte van de hak : 3.0cm
Hoogte van de schacht : 20.0cm
Ik wil er minimaal €70,- voor, omdat ze zo goed als nieuw zijn.

Zwarte enkellaarsjes met een hak en een ritsje aan de zijkant (buitenkant).
De laarsjes zijn uit een vaag boetiekje uit mijn dorp, merkloos dus. Oorspronkelijk waren ze €50,- en ik heb ze niet veel gedragen. De hak is ongeveer 7 centimeter.
Ik wil er minimaal €25,- voor.

Bruine veterlaarsjes met sleehak. Oorspronkelijk van de Bristol, wel gedragen maar zien er nog heel goed uit. De hak is ongeveer 8 centimeter. Ze lopen heerlijk door de rubberen zool. Maat 40.
Bieden

Taupe-kleurige enkellaarsjes met een vlechtenbandje.
Maat 40.
Bieden

Licht roze (oversized) blouse. Oorspronkelijk van het Scandinavische merk Cubus. Maatje 36, maar kan ook prima met 38.
Bieden.

Licht roze trui. Maat 36.
Bieden

https://lh6.googleusercontent.com/-5wn2sTBAXnk/VM9IWwp7ybI/AAAAAAAAJ6w/qVk9hdeLiIE/w769-h577-no/IMG_20150202_104952.jpg

Van links naar rechts:
1: verkocht 2: €0,50 3: €2,- 4: €0,50 5: €2,- 6: €0,50 7: €1,-
(Close-ups van de kettingen heb ik klaar liggen, dus bij interesse is alleen een berichtje op het forum genoeg!)

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, deze kosten zijn voor de koper.

Welke maat hebben de dr Martens? :wink:

Oeps, vergeten! De DR. Martens zijn een maat 40 @Wendoos

Thnx, ze zijn echt heel leuk !! :upside_down_face:

Maar, niet jouw maat? :frowning_face: @wendoos
Gelijk een upje!

Weet niet, ik heb steunzolen dus het verschilt heel erg per schoen… En over een maand ofzo krijg ik weer nieuwe steunzolen en dan kan ik waarschijnlijk al mijn schoenen weg doen omdat die steunzolen een maat/vorm hebben… :wink:

Aii, dat is aardig zuur! Balen, zeg.

Upje.

Laatste upje van vanavond!
(Ik moet echt geld hebben voor het perfecte Valentijnscadeautje voor mijn vriend hahaha)

:upside_down_face: