dr in getrapt nep uggs gekocht ...

Ik ben super dom geweest, ik vond een site waar je UGGs in de uitverkoop kon bestellen en dan kostten ze dus 120 euro, dus ik met mn domme kop bestellen, nu zijn ze geleverd en helemaal nep , ze lopen vreselijk en zien er niet uit . Nu is dus het probleem dat ik ze niet meer kan terug sturen omdat er nergens een retourneer formulier te vinden is. Als ik hun mail , komt mijn mail niet aan en krijg ik hem terug gestuurd terwijl ik hiervoor wel met hun had gemailt …
Wat zouden jullie doen als jullie mij waren ? Aangifte ?

duidelijke titel,
jammer dan,
leer nederlands.

Ik denk dat je weinig kunt doen eerlijk gezegd… Je kunt aangifte doen, maar ik zou er niet op rekenen. Bij dit soort shizzle moet je altijd goed je koppie gebruiken, maargoed, je ziet zelf ook al in dat het een beetje dom was :wink:

Eigen schuld, dikke bult. Hier kan de popo helemaal niets mee.

Nouja, je hebt gewoon pech eerlijk gezegd.

Dat is inderdaad dom ja. Sowieso heb ik liever een honderdje meer voor echte Uggs van goede kwaliteit. Anders koop ik gewoon een andere schoen. Eigen schuld.

Je kunt er weinig aandoen, maar als er bijv. op de site staat dat het echte Uggs zijn, kun je aangifte doen en doen ze er misschien iets aan… maar ik zou er niet op rekenen, het is je eigen verantwoordelijkheid.

Als er op de site stond dat het echte Uggs zijn kun je misschien aangifte doen, anders heb je inderdaad pech. Balen :frowning_face:

Denk dat je pech hebt… Sorry!

Wow, ik dacht dat mensen wel beter zouden weten… Maar je hebt echt pech, super rot voor je!

Regel nummer 1 als je iets online koopt: ‘lijkt het te mooi om waar te zijn. Dan is dat ook zo’

Je hebt gewoon pech gehad, je kunt wel aangifte doen maar denk dat je daar weinig aan hebt.

Dat had je wel kunnen verwachten eigenlijk… En de politie doet waarschijnlijk toch niks met een aangifte, mijn broertje is een keer opgelicht via marktplaats maar de politie deed er niks mee…

maar als je het via een Nederlandse site hebt gekocht moet je het wel kunnen retourneren, elk bedrijf moet dat namelijk(herroepingsrecht)…

Welke site?

^ja wel handig :’)

Dat is echt balen ! Maar denk niet dat je er iets aan kunt doen.

^ Altijd. Dus je hebt inderdaad hele dikke pech…