Downloads van uTorrent automatisch naar iTunes?

Ik vroeg me af of het mogelijk was om de instellingen van uTorrent zo te veranderen dat de gedownloade liedjes automatisch in je iTunes komen te staan. Want ik heb al vaker gekeken of het kon maar ik kon eigenlijk niets vinden daarvoor.

Weet iemand of/ hoe het mogelijk is dit te doen?

Thanks alvast! :stuck_out_tongue:

O, trouwens, ik heb nog een klein vraagje; heeft er hier ervaring met sharepod? Want mijn oude laptop (met al mijn muziek erop) is laatst stukgegaan. Nu wil ik eigenlijk die muziek op deze computer zetten, zodat ik weer nieuwe muziek op mijn ipod erbij kan zetten, maar dat programmatje zet maar een kwart van mijn muziek op de computer en zet het niet in iTunesā€¦

handige vraag, ik volg dit even.

Iemand? Je bent echt mijn held als je op een van deze vragen antwoord hebt! :slightly_smiling_face:

In uTorrent, go to options>preferences>directories and change where the files download to the ā€œAutomatically add to iTunesā€ folder. (Usually C:\Users(username)\Music\iTunes\iTunes Media\Automatically Add to iTunes)

Read more: http://wiki.answers.com/Qā€¦t_to_itunes#ixzz1HnkiANvy

^ Dat had ik gevonden in het engels. Misschien heb je er iets aan.

Oeh, thanks! :slightly_smiling_face:

Ik heb het meteen even geprobeerd en nu is het even wachten geblazen tot de eerste download klaar is, om te kijken of het werkt. :stuck_out_tongue:

Het werkt niet. :frowning_face:

Ik druk meestal gewoon op 1 keer afspelen en dan staan ze in itunes

Ik doe altijd gewoon itunes ->bestand ->map toevoegen aan bibliotheek

@ muffin; dat deed ik altijd op mijn oude computer, maar dat kan volgens mij alleen als je in je instellingen van iTunes hebt staan dat alle muziek die op jou computer staat automatisch toevoegd aan iTunes, en dan krijg ik ook alle klassieke muziek van mijn moeder in iTunes, dusja, dat doe ik liever niet.

@dormant; ja, dat doe ik nu ook, maar ik vroeg me af of het makkelijker kon, aangezien ik vrij veel download.

Hmm jammer =( Het moet kunnen!
Met dvdvideosoft kan het in ieder geval wel. Dus met utorrent moet het helemaal kunnen. Heb je het ook geprobeerd aan een andere map van itunes automatisch toe te laten voegen?

Ja, ik heb verschillende dingen in die map geprobeert te zetten, en ook aan andere mappen van iTunes toegevoegd. Maar het lukt allemaal niet, zelfs niet als ik het handmatig doe. Het ligt misschien wel aan mijn computerā€¦

Waarschijnlijk moet je ook bij itunes de maplocatie veranderen. Dat kan via bewerken - voorkeuren - geavanceerd. Ik denk niet dat het aan je computer ligt. Maar zulke dingen gaan nooit vanzelf. Het staat vaak ergens op een site uitgelegd. Maar aangezien iedereens mappen wel een beetje anders zijn ingericht verloopt het nooit precies zoals je wilt helaasā€¦

Haha, ja, gelukkig doet hij het nu wel! Dankjewel voor de tips!

Nice! Hoe is het gelukt?

Ik had synchroniseerd gedeelde bestanden bij de instellingen van mijn iTunes uitstaan, dus dat heb ik aangezet en nu doet hij het wel! :grinning:

sharepod heb ik ookā€¦ das echt zo fijn als je laptop crashed of zo

Haha, ja precies, maar volgens mij deed hij een beetje raar omdat mijn iPod teveel nummers had om in een keer over te zetten ofzo, hij zette namelijk steeds maar 500 nummers in een willekeurige volgorde op mijn computer en hij weigerde ze in mijn iTunes te zettenā€¦

Maar nu gebruik ik de trail version van Pod to pc, die werkt wel goed. Het is alleen jammer dat ik maar 10 nummers per keer kan overzetten, of ik moet 60 euro gaan betalenā€¦ :stuck_out_tongue: