Downloaden van dingen bij Sims 3.

ik heb een probleem met mijn sims3.
als ik iets wil downloaden uit de Simsshop/De uitwisseling, dan laad hij wel in het schermpje

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/17/1258463336-390.jpg

maar als ik dan op ‘Instaleren’ wil klikken, dan opent hij de EA download manager niet om het ding wat je hebt gedownload in het spel te zetten.

ik heb dit probleem ook al op een ander forum geplaatst, die veel weten van Sims 3 enzo, maar zij weten het ook niet.

• ik heb de EA download manager al opnieuw gedownload.
  • de computer opnieuw opgestart.
  • EA gemailt.

ik weet gewoon niet wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen.
Dus, weet iemand hier het? of heeft iemand het hier ook gehad?

up.

Heb je wel een legale versie van de Sims 3?
Want ik heb een gedownloade versie van i-net en kan dus niet naar de shop omdat ik geen officiele codes heb.

ik heb ook een gedownloade versie, maar idd je kan niets van de officiele sims 3 site downloaden, wel van parsimonious.org

ze hebben nog niet veel van de sims 3, weet niet of je sims 2 hebt, maar daarvoor is in elk geval genoeg te vinden!

ot. geen ideee. bij mij doet ie het gewoon

ja, ik heb mijn sims3 gewoon in de winkel gekocht.
dus er is niks illegaals aan haha.
ik heb mijn spel ook geregistreerd op de EA site voor 1000 van die punten om kleren te kopen enzo.
alleen, ik kan ze niet in het spel krijgen.
soms doet hij wel, en soms niet.

Waar kan je de sims 3 downloaden :$?

up.

mhh, dat is raar? heb je alles al opnieuw geinstalleerd? anders zou ik gewoon terug naar de winkel gaan hoor! want het hoort het gewoon allemaal perfect te doen. ;p

ja, maar het probleem is,
soms download hij wel vanalles in het spel,
en soms niet, dus is wel raar ;p

Weet niet of jullie ondertussen al een oplossing hebben… Ik had dit probleem ook
en ik heb toen gevonden dat wanneer je je spel opstart en je in je hoofdscherm komt (zeg maar waar je moet kiezen met welke familie/stad je gaat spelen), je linksonder op de drie puntjes kunt klikken. Daar is een optie om dingen te installeren, de steden van de officiele site bv komen daar terecht. Weet niet of jullie dit iets helpt…

weer een topic aangemaakt voor 1 vraag -.-’

en sims 3 is gewoon weird :stuck_out_tongue:

^totaal gelijk sims is weird! Maar misschien omdat je niet de nieuwste versie hebt? had ik ook!

ik heb een legale versie, gewoon gekocht in de winkel
bij mij opent 'ie het desbetreffende schermpje wel, en zegt ie ook wel dat ie in het spel zit, maar dat is dus niet zo. NERGENS te vinden…

apart