downloaden of dvd's

Wat doen jullie meestal… downloaden of dvd’s kopen

Ik koop al mijn films op dvd. Niet per se omdat ik zeg: Alles iedereen maar download kunnen wij straks geen films meer maken:P… Maar ik vind het mooier een kast vol met dvd’s…

Ligt eraan. Als ik echt een mooie film wil hebben zoals Twilight en Harry Potter, dan koop ik ze.
Maar als ik me een keer verveel ofzo, dan download ik snel een film.

ik download alles xD

Over het algemeen download ik films, vind ik ze echt goed dan koop ik ze op DVD. Maar ik koop vaker DVDs dan dat ik download =] Alles wat ik in de bioscoop zie moet ik ook gewoon op DVD hebben =]

Beide.
Sommge films moet ik écht hebben, dus die koop ik dan. Maar sommige films zijn gewoon even voor onder het theedrinken/nagellakken weet ik veel, dus die ga ik dan niet kopen.

ik download meestal, maar soms dan koop ik ze of leen ze van een vriendin.

Meestal downloaden, maar films die ik echt leuk vind koop ik vaak wel.

Ik koop juist alleen maar films (en series ook). Vind downloaden maar niks, als ik het in m’n eentje kijk kan ik het makkelijk zo op m’n laptop, maar met z’n tweeën vind ik dat niks.

(en ik weet niet hoe we laptop op tv aan moeten sluiten dusja XD)

Kopen, omdat ik op de een of andere manier altijd de computer sloop als ik wat download. :’)

Ik download ook, moeten ze het maar niet zo duur maken om naar de bios te gaan of een dvd te kopen.

-