Download programma voor muziek

Haai,

ik heb nu frostwire(nadat die nerdjes besloten hadden dat ze limewire gingen aanklagen) alleen het duurt bij mij heel lang eer ik een nummer heb gevonden omdat ik de hele tijd van die liedjes krijg en als ik ze dan luister krijg ik reclame voor een site. Dus heeft iemand een goed download programma voor muziek zonder reclame en waar ik normaal muziek kan downloaden??

-xx

Bearshare?

je kan het ook vanaf youtube downloaden… link van t filmpje kopieren en plakken en klaar … heel makkelijk:
http://www.youtube-mp3.org/

ik zou bearshare niet doen, irritant :open_mouth: xd

via youtube, listentoyoutube.com ;’)
anders zie je dit als een upje! :grinning:

video2mp3.com

google maar op: Free youtube to mp3 converter

Ik download met Utorrent.
je moet de link opslaan bijvoorbeeld van thepiratebay.org (en dan kun je em nog scannen) en die link moet je dan openen en Utorrent. en dan download ie em

-

free youtube to mp3 converter

ik download mijn liedjes hier ook altyd maar soms werken ze niet, dat vind ik vervelend…

Idd geweldig! kan niet meer zonder! Ik download altijd via Isohunt je zoekt bijvoorbeeld een film of album (want losse nummers downloaden kan niet zoveel) je kan ook paar nummers van een album selecteren om te downloaden in utorrent.

Ik heb ook een vraagje!
als ik dat programma free youtube to mp3 gebruik, krijg ik het hele filmpje.
kun je ook op een 1 of andere manier er voor zorgen dat je alleen het geluid krijgt?

Frostwire

Oh sorry had begin post niet helemaal gelezen :blush: Maar bij mij doet hij het wel! En soms krijg je idd van die reclame, maar als je oplet waar je op klikt heb je nergens last van!

Ik google gewoon altijd albums of liedjes die ik wil hebben en meestal kom ik dan wel wat tegen. Ga er geen programma’s voor downloaden en installeren :’)

4shared.com gebruik ik heel vaak ookal moet je doen even wachten.

oh en dit

Ik ook, vind het zo handig!

Die heb ik sinds gister ook ondekt, echt een top site :stuck_out_tongue:
Ik gebruikte eerst die youtube converter gevaldingnogiets, haha.
maar deze is echt stukke beter :grinning:

Je moet Bittorrent op je computer hebben, en dan muziek via kickasstorrents.com, ze hebben daar echt alles :grinning_face_with_smiling_eyes:

http://www.youtube-mp3.org/