Download Paint Shop Pro 9 of hoger gratis?

Ik zou graag Paint Shop Pro 9 of hoger willen downloaden (en dan niet de proefversie, maar de ‘echte’), maar ik weet niet waar ik dit kan doen! Want ja, ik weet; google is my friend, maar ik ben altijd bang dat die sites die ik dan vind super onbetrouwbaar zijn en je allemaal virussen meekrijgt enzo. Dus weet iemand een goede site waar ik PSP 9 of hoger kan downloaden? Alvast heel erg bedankt =)

hmm, ik heb geeeeen idee. maar wil het zelf ook wel erg graag! :blush:
ik blijf je topic even volgen! :grinning:

Xoxo

Hmm via torrents, zou je even op pirate bay moeten kijken oid. Maar ik raad je wel aan een virusscanner dan te hebben :]

ja ik heb al een keer zoiets geprobeerd te downloaden lang geleden maar toen kreeg ik allemaal virussen die mijn virusscanner blijkbaar niet tegen kon houden. en toen crashte mijn computer bijna dus nu durf ik daar niks meer te downloaden haha.

ik heb het al gevonden! dankzij lisart :bowing_man:
voor de liefhebbers:
eerst moet je het programma utorrent downloaden (kan je op google vinden) en dan moet je op www.isohunt.com Paint Shop Pro 9 zoeken en die torrent download je dan en dat open je vervolgens in utorrent, die het dan verder download voor jou en tadaaa dan heb je PSP 9, haha.