Download links voor muziek en films!

Hai hai, ik ga jullie hiermee een beetje helpen hoe je snel, veel muziek, films, applicaties, foto’s kunt krijgen hier volgen een paar download links die 100% gratis en veilig zijn.

uTorrent (must have, anders kun je niets downloaden
http://bit.ly/oajfV

Bit Che (handige torrent zoekprogramma’s die torrents zoeken, scheelt moeite)
http://bit.ly/1biEFL

WinRAR (een programma om mappen uit te ‘pakken’
http://bit.ly/7IKdB

Uitleg uTorrent:

Utorrent is een BitTorrent programma, dat download torrents voor muziek of films in een keer, dus niet liedje voor liedje, je kan het laten downloaden waarneer en waar je wilt (als je maar internet hebt) door de Seeds (zie Bit Che uitleg) kun je sneller downloaden zodat je sneller muziek hebt, totaal niet schadelijk er zitten geen virussen in, is een bekende programma.

Uitleg Bit Che:

Bit che is een zoekprogramma dat je helpt zoeken naar .Torrent bestanden (oftewel je muziek of film), Je installeert het programmatje heel gemakkelijk, als hij klaar is update hij de script en daarna kun je gewoon iets invullen bijv. Michael Jackson, kies iets uit wat je leuk vind en dubbelklik erop, dan krijg je een schermpje, dan klik je op ‘Open Torrent’ dan download hij het bestandje, dan zie je dat uTorrent opent, zo niet ga je even naar rechts onder je taakbalkje en zoek je het groene pictogrammetje, dan open je het dan zie je het schermpje, druk je op OK en dan begint het downloaden, easy als wat

Uitleg WinRAR:

Soms komt het voor dat je een .RAR map hebt gedownload, dat is een bestandstype dat bij elkaar is ‘ingepakt’ zodat je geen losse nummers download, als je winrar hebt geinstalleert open je hem met winrar, gewoon dubbelklik dus, dan zie je de inhoud van de map, druk je 2x op de … die er staat, ja echt 3 puntjes… dan zie je het mapje staan dan druk je op Uitpakken, of Extract als je engelse versie/windows hebt, dan klik je op bureaublad, klik je oke, dan pakt hij uit, dan wacht je even tot hij klaar is, kijk je op je bureaublad, en daar staan je bestanden!

Ik gebruik het zelf ook, alleen een nadeel is dat als je iets download je internet verbinding wel wat trager gaat.

als je iets niet snapt of een vraag hebt kun je me een note of gewoon even hier reageren!

Nog geen reacties, dus ik denk dat het wel goed is haha

Ik ken ze allemaal al :3. Maar toch lief (:

Voor de mensen die het nog niet kennen is het natuurlijk weer iets moois.
Vandaar dat ik dit deed (:

[i]"Uitleg uTorrent:

Utorrent is een BitTorrent programma, dat download torrents voor muziek of films in een keer, dus niet liedje voor liedje, je kan het laten downloaden waarneer en waar je wilt (als je maar internet hebt) door de Seeds (zie Bit Che uitleg) kun je sneller downloaden zodat je sneller muziek hebt, totaal niet schadelijk er zitten geen virussen in, is een bekende programma"[/i]

In torrents kunnen wel virussen zitten hoor :O! Het is vooral een kwestie van goed de commentaren van andere mensen op een torrent lezen.

En ipv bit che kan je ook www.torrentz.com gebruiken :slightly_smiling_face: *uit de resultaten kun je het beste the pirate bay en btjunkie kiezen*

Daarom adviseer ik bit che, die filtert het (Y)

EDIT: Plus je kunt ook gewoon de torrent met de meeste seeders nemen.

up.

handig!
ik gebruik uTorrent (:

Ik denk eigenlijk niet dat dit mag blijven staan in een sticky ofzo.
Het is namelijk gewoon illegaal en het lijkt me niet iets wat girlscene goed hoort te keuren.

LIEF

Durf te wedden dat iedereen wel eens iets illegaals heeft gedownload

^ Haha inderdaad.

isohunt.com is ook fijn, maar top dat iemand op het idee is gekomen om onduidelijkheid de wereld uit te helpen!

Ik doe het dagelijks, maar daar gaat het niet om.
Girlscene kan aangeklaagd worden als ze dit soort dingen ‘goedkeuren’ door het in een sticky te zetten.

maar is dat niet sloom?
want ik had het zelf ook een x gedownload.
& toen was het zo slooom. denk ja doei!
is dat bij jou/jully niet?
x

Hangt van het aantal seeds af en hoe groot je bestand is. Maar voor grote bestanden zijn torrents heel handig, ondanks dat torrents sloom kunnen zijn. Anders moet je alles los downloaden, dat is ook niet handig :stuck_out_tongue:.

Deze programma’s gebruik ik voor mijn (gedownloade) muziek

EAC (Exact Audio Copy)
CDpower ripper (voor het rippen van CD’s tevens converteerd hij ze naar FLAC)
Foobar 2000 (voor het afspelen van APE bestanden)
Winrar (spreekt voor zich) maar let op! Stel winrar zo in dat de bestanden worden opgeslits in kleinere partitie’s.
Utorrents
Medival CUE splitter (voor het opslitesen van APE files naar losse tracks)
Nero 9 (voor het branden van CD’s en DVD’s)
Express burn (voor als Nero 9 foutmeldingen geeft)
Uploadsites die ik gebruik
Rapidshare (voeren wel een vrij streng policybeleid)
Mega upload

kickasstorrents :slightly_smiling_face: x