DOWN?

[b]DIT TOPIC IS VOOR IEDEREEN DIE ZICH OP DIT MOMENT NET ALS IK ONTZETTEND KUT VOELT, HET MAAKT NIET UIT DOOR WAT - JONGENS, FAMILIE, VRIENDEN, DE MEEST DOMME DINGEN…

LUCHT JE HART, WANT DAT HELPT.[/b]

ik voel me een beetje eenzaam.

ik verveel me

Het is een stomme kutdag :grinning:

aaa.
Mn vrienden zitten nu voor school in het vliegtuig naar New York. (Tijdens de Fashion Week zijn ze daar nogwel!)
En ik was uitgeloot → kon dus niet mee :’<
& het thema is kunst&muziek! (leeeeuk!)
& nu ga ik morgen helemaal alleen (nouja… iig zonder vrienden) naar Oostenrijk. En het thema is sport. (En ik ben nou niet de sportiefste thuis. We gaan wel snowboarden <3. Maar toch! Liever MET VRIENDEN naar NYC!)
Ja ik ben blij voor mn vrienden. Maar toch; ik vind het nogsteeds ZO KLOTE dat ik niet mee kon! (sorry)

en donderdag kwam mijn ckv&kubv lerares naar me toe: ‘heb jij je new york boekje al opgehaald?’
‘huh, nee… ik ga niet mee naar new york’
‘Hoe komt dat dan in mijn hoofd? was je een keer bij een bijeenkomst ofzo?’
‘nee…?’

& ze stampen het er nog een keer in ook :pensive:

Omg dat is echt heel kut !

@ Liekk: Ja wrijf het er nog eens in bij dat arme kind! :stuck_out_tongue:

Een vriendin vroeg net of ik uitging, maar ik mocht in eerste instantie niet. Dus ik helemaal doorzeiken, mag ik uiteindelijk, mag zij niet meer >.< DAMN

I’m lonely on valentinesday yesh.

Ik haat, ik haat ik haat heel veel :expressionless:

Ik heb echt enorme stemmingswisselingen.
En ik vind iemand leuk. Maar ik weet niet wat hij van me vindt.

heheh :’] mja ze heeft wel gelijk ^^.
& bij jou ook echt klote man.

.< Zown vriend van me die begon allemaal dom te doen .

ik help hem egt altijd als hij ergends mee zit . nou begint tie allemaal te lullen over mijn boyfriend <3 en wou zijn verhaal niet verder afmaken dan zegt tie
: Nee laat maar … , En blablabla . grr. dat irriteerd me gwn zo erg.
hij maakt gwn van iets simpels heel moeilijk .

:stuck_out_tongue: Je kunt het ook opvatten als medelijden :wink:
Maarja. Jouw situatie is trouwens héél herkenbaar

ik voel me HIGH

grapje, ik voel me, alleeeen, omdat al mijn vriendinnen het gezellig hebben met hun (toekomstige) vriendjes etc. en ik alleen maar kan dromen…

me vriendje is gister op vakantie gegaan, en nu was t vandaag heel saai en ik ben nu oppassen en ik mocht niet eerder smsen dan hem, en hy heeft nog niet gesmst maar t is zo saai hier met oppassen en ik moet er nog tot 2 uur zitten en ik mis hem zo, maar als die zo niet smst dan sms ik m lekker toch! maar ik mis hemmmm.
dit klinkt dus een beetje dom vergeleken met al die dingen waarom jullie je kut voelen (sterkte daarmee trouwens!) maar alsnog voel ik me saai en stom nu.

ahhh gvd,
ikmiss hem. Ookal weet ik niet of hy my ook leuk vind!
maar ik heb zon gevoel van wel. :S

Uit met myn vriend al 2 weken en we houden nog zielsveel van elkaar en we zien elkaar morgen en blehhhhhhhhhhhhh.

ik heb 'n kutvakantie want al mijn vriendinnen zijn op vakantie. ^^

ik krijg morgen een saaie kutverjaardag,
want iedereens is op vakantie, GRRR.
of ze zijn ziek ><’
goed voor m’n zelfvertrouwen…

IK MAG NIET NAAR ME VRIENDEN TOE, EN NIET SLAPEN BIJ ME VRIENDEEEEEN
GRRRRRRRRRRRRRRRR