Down voelen

Hey hey,

Af en toe heb ik van die buien dat ik me erg down voel. De dokter heeft aangeraden om de pil wat langer door te slikken, maar dat had helaas geen goede resultaten. Hierdoor werd ik erg chago en kon ik heel erg bitchie naar mijn vriend reageren.
Vorige week heb ik een stopweek ingelast, omdat ik er ff klaar mee was haha.

Die chago buien blijven nog steeds, ik kom dan in een soort tunnel visie waarbij ik alleen maar kan zeiken op m’n vriend. Ik hoop dat het snel minder wordt, want het is erg vervelend. Hebben meer meiden dit? Hoe hebben jullie het verholpen? Op het moment zelf kan ik niet anders denken van oh nee dit moet ik niet doen.

Daarnaast voel ik me af en toe down. Mijn vriend weet dan nooit wat hij kan doen, vind het zelf ook lastig om te zeggen wat hij kan doen om me beter te voelen. Het liefst heb ik dan gewoon dat die bij me komt en samen op bed gaan liggen, maar dat is niet altijd mogelijk natuurlijk.

Hebben jullie nog goede ideeën hoe mijn vriend mij kan helpen? En hoe ik mezelf beter kan laten voelen?

Hebben meer meiden dit? Wat doen jullie om jezelf beter te voelen?

Liefs

Als ik mij ff kut voel probeert mn vriend me altijd op te vrolijken, wat niet altijd gewaardeerd wordt maar meestal helpt het wel. Of soms zet hij een filmpje op of kijken wij wat youtube filmpjes. Afleiding helpt vaak wel, en misschien is het ook een goed idee om tegen je vriend te zeggen dat het niet aan hem ligt als je zo op hem reageert. Ik heb gemerkt dat soms buien best kwetsend kunnen zijn.