Down under, ;$

Halloo,
Ik heb een vraagje, :flushed:
Ik houd niet zo van scheren, omdat ik me vaak open scheer en niet goed tegen het bloeden kan.
Maaaaar, kan je je daar down under ook ontharen met ontharings créme? :flushed:

xxxxx

Kan je vast wel op google en girlscene vinden. Lijkt me niet echt handig ivm zuurgraad.

Zou ik niet doen, brrr.
Ontharingscreme is echt super chemisch.

Ja hoor, dat kan. Maar zal er wel mee oppassen, want ik heb meerdere keren ergens gelezen dat veel mensen een te gevoelige huid daarvoor hebben.

0ww okee, dus er zal niet is fout mis gaan? behalve dat het rood kan gaan worden.
Maar ik ben zelf echt bang voor de scheermesjes…
Doe met ontharings créme alless!

Het kan denk ik wel flink geirriteerd raken, rood raken, gaan branden…
Je moet dan echt oppassen dat het niet verder naar beneden loopt, als je snapt wat ik bedoel.

Dat kan best gaan irriteren…

^auauau hou op :expressionless:

Je kunt het beter niet met ontharingscrème doen, lijkt mij.
Sinds er ook op de verpakking staat; ‘Gebruik op gezicht, borst en geslachtsdelen worden afgeraden.’ Maar je mag het zelf weten, als je het wilt uitproberen…

Hahaha, jeee daar let ik zeker wel op!
Hoe doen jullie het meestal? :flushed:

Ik knip het meestal wat bij, of scheer het af en toe.
Sinds ik er ook niet echt van houd om me down onder te scheren, omdat zelfs dát al snel geïrriteerd is bij mij.
Laat staan ontharingscrème… (:

Ik heb die van Veet voor de gevoelige huid, en daar staat op:
Geschikt voor benen, armen, oksels & bikinilijn. Maar dat verschilt dus blijkbaar.

wij hebben speciale ontharingscreme van veet, dat is ook voor ‘down under’! :grinning_face_with_smiling_eyes:

@lasignora: Bikinilijn is niet hetzelfde als ‘‘down under’’ toch?

Welke heb jij dan precies? Want er zijn allemaal verschillende soorten.

Huh, wat bedoelt ze er dan mee? Ik neem toch aan dat ze niet der vagina zelf wil scheren?
Of doen mensen dit serieus nu ook al x]

@lasignora: Oh nouja, dat dacht ik dus :’)

Ehm, nou hij is van de action, en de voorkant is volgens mij helemaal in het turks. Maar er staat in 't NL op: Veet Ontharingscrème voor de gevoelige huid. Hij is verrijkt met aloë vera en vitamine E. Je moet 5 minuten wachten voor je het eraf kan halen.
Verder staat er niet zoveel op.

Haha oh, nou dan ik haar niet helpen, volgens mij is daar geen enkele veilige manier voor! lol

@TS: Kun je anders niet epileren? Duurt iets langer en doet best zeer maar dan blijven de haren wel wat langer weg en je verpest je geslachtsdeel niet met chemicaliën :’)