down under geluidjes?

Ik denk dat het mijn schaamlippen zijn, maar vooral als ik sport hoor je van dat ja hoe leg je het uit, dat het een beetje kletst daar beneden. Hebben jullie dit ook? En kan je er iets aan doen?

Ehm… Nee

Dit vind ik nou echt een lullige opmerking. Je had ook gewoon kunnen zeggen “Nee, dat heb ik niet, sorry” ofzo, of gewoon niet reageren. Nu laat je haar alleen maar nog vervelender voelen erover.

TS: Ik heb het niet, sorry, maar ik sport dan ook bijna nooit. Als je een beetje rondgooglet vind je vast wel iets!

Ik heb dit niet en zou ook niet weten wat het is. Misschien je bovenbenen of zo?

Nee dat heb ik niet sorry.

Maar het klonk wel grappig hoe ik dat las.

Sorry, je hebt gelijk, maar ik heb op het moment niet zo’n goed humeur en dat heb ik een beetje hierop afgereageerd.

Je bovenbenen wrs?

Jij staat echt bekend om elke topic ‘troll’ te noemen. :dry:

Ik leg het niet goed uit denk ik, gewoon dat je zo hoord dat het daarbeneden een beetje open gaat terwijl je oefeningen doet.

en nee dit is geen troll topic okee.

Ja je bent famous

http://3.bp.blogspot.com/-nTIFG_RcbtY/UjNS37cV9AI/AAAAAAAADv0/ToKeryHguXM/s1600/tumblr_mcmlhjWfks1qihztbo1_500.gif

Ik draag al een strakke legging, ik denk dat ik daar dan gewoon wat afscheiding heb dat dan een beetje geluid maakt, echt heel weinig ik zelf hoor het alleen. Niks aan te doen denk ik, en anja maak lekker zelf een fan topic aan

Haha nee ik hou mensen niet in de gaten :’)
Tis gewon dat ik bij veel topics die ik aanklink dat ik ‘troll’ zie van jou

nee, moet dat dan?

Geen last van.

hoeft niet maar zou k wel doen als je last hebt van afscheiding.

Het is niet goed om de hele tijd maar inlegkruisjes te dragen. Ook is het bekend dat je afscheiding daardoor alleen maar erger gaat worden.
Als jij denkt dat er iets mis is, kun je beter even naar de huisarts gaan om te checken of er iets is en of er iets aan gedaan kan worden.

oh nee hoor er is niks mis daar ben ik zeker van, ik heb geen eens veel afscheiding, gewoon als je bepaalde oefeningen doet, hoor je soms iets. Laat maar, op dit topic mag een slotje :slightly_smiling_face:

Komt voor de bakkert.