Down moment

Hallo meiden heb even zon down moment en weet niet waar ik het kwijt moet.
ff stukje vooraf, ik heb een vriend 1,5 jaar hij is 32. Thuis is die niet welkom maar dat is een andere rede niks hiermee te maken. Ik doe voor hem alles, en heb veel keuzes voor hem genomen iemand met beperking, en 12 jaa verschil, iedere week 3,4 uur reizen.

Nu is het zo dat ik veel down momenten met hem heb. Ook veel ups. Maar ik ga kapot door de down momenten. Gister had ik dus gezeur met hem, ik heb het thuis niet makkelijk en ben dit weekend ook nog eens niet bij hem. Hij is vaak niet bereikbaar dit word inmiddels een grote irritatie.
Nu heb ik gister een afsrpaak met hem gemaakt dat we door de weeks een moment gaan agspreken wanneer we tijd maken voor ons samen. Dus ff uurtje op msn ofzo. En verder zou hij mij op de hoogte houden van de dingetjes die die doet. Zo hoef ik niet tot het weekend te wachten om mijn verhaal kwijt te kunnen.
Nu ging dat gister al mis want had aangegeven dat ik met hem wilde praten. Omdat die naar zn zus zou kon dat niet.
Dat was verder geen probleem. Maar het bleek dat die tot savonds half 10 nog thuis was. Ik had zoiets van had je best 5 min aan mij kunnen besteden?
We hadden ook afgesproken dat hij zou smsen als die thuis was van het uitgaan. Dit was die vergeten maar hij kon wel veel berichtjes op facebook zetten.
Volgens hem was die me gewoon vergeten te smsen. Ik heb zoiets van hoe kan je mij vergeten na gister?!
Ik heb nu ontzettende ruzie met hem omdat ik al zolang aan mijn grens zit en wel heb van wil het beter laten gaan ik doe er alles
voor. En ik kan nietmeer ben op.
Iemand nog een tip?

Sorry voor het lange verhaal

Ja stap uit deze relatie want het komt allemaal van 1 kant en dat zal niet veranderen. trust me.

ik heb een beetje het idee dat jij hem claimt en (te) veel eisen aan hem stelt.

ik vind ten eerste dat je het verhaal heel lastig uitlegt. misschien ligt het aan mij hoor… maar ik heb moeite om het allemaal te volgen.

ik denk simpel gezegt dat je maar eens samen met gaan praten over waar jullie staan in deze relatie? hoe denkt hij erover? wat zijn zijn standpunten? een volwassen man van 32 zou toch duidelijk tegen je moeten zijn dan hij je nu behandeld.

Als de uitkomst is dat hij niet meer verder wil, of jij… so be it. je moet niet 3,5 uur reizen voor een gozer die geen moeite voor jou doet!!

Liefs.

Hij doet zo te horen niet echt dingen voor je, dus zoals @jazzreligion zegt

Het klopt ik stel veel eisen, maar hij is al eens eerderniet eerlijk geweest. Verder stel ik veel eisen doordat dieze niet nakomt. Met hem praten ik probeer het telkens. Hij was me vergeten te smsen terwijl die dat beloof had. Wil dat die er altijd voor mij is, maar als hij telkens zijn telefoon niet opneemt. Telkens is er wat dus de irritatie word groot om een klein dingetje. Heb hem nu e keus gegeven om het op te lossen. Ben benieuwd

Je weet dat als je iemand steeds meer vasthoudt, je hem uiteindelijk sneller gaat verliezen…

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, maar als hij je niet gelukkig maakt, dan zou ik ermee stoppen.

Vertel hem wat je hier hebt opgeschreven. Dingen moet je niet opkroppen maar gelijk vertellen :wink: