Hallo meiden heb even zon down moment en weet niet waar ik het kwijt moet.
ff stukje vooraf, ik heb een vriend 1,5 jaar hij is 32. Thuis is die niet welkom maar dat is een andere rede niks hiermee te maken. Ik doe voor hem alles, en heb veel keuzes voor hem genomen iemand met beperking, en 12 jaa verschil, iedere week 3,4 uur reizen.
Nu is het zo dat ik veel down momenten met hem heb. Ook veel ups. Maar ik ga kapot door de down momenten. Gister had ik dus gezeur met hem, ik heb het thuis niet makkelijk en ben dit weekend ook nog eens niet bij hem. Hij is vaak niet bereikbaar dit word inmiddels een grote irritatie.
Nu heb ik gister een afsrpaak met hem gemaakt dat we door de weeks een moment gaan agspreken wanneer we tijd maken voor ons samen. Dus ff uurtje op msn ofzo. En verder zou hij mij op de hoogte houden van de dingetjes die die doet. Zo hoef ik niet tot het weekend te wachten om mijn verhaal kwijt te kunnen.
Nu ging dat gister al mis want had aangegeven dat ik met hem wilde praten. Omdat die naar zn zus zou kon dat niet.
Dat was verder geen probleem. Maar het bleek dat die tot savonds half 10 nog thuis was. Ik had zoiets van had je best 5 min aan mij kunnen besteden?
We hadden ook afgesproken dat hij zou smsen als die thuis was van het uitgaan. Dit was die vergeten maar hij kon wel veel berichtjes op facebook zetten.
Volgens hem was die me gewoon vergeten te smsen. Ik heb zoiets van hoe kan je mij vergeten na gister?!
Ik heb nu ontzettende ruzie met hem omdat ik al zolang aan mijn grens zit en wel heb van wil het beter laten gaan ik doe er alles
voor. En ik kan nietmeer ben op.
Iemand nog een tip?
Sorry voor het lange verhaal