Dove split end rescue haarserum

'k Heb dit productje woensdag gekocht, en er is mij iets nog niet helemaal duidelijk. Wanneer moet je het namelijk gebruiken? Bij vochtig haar, bij handdoek droog haar of bij echt droog haar?

Voor degene die niet weten wat het is: Dove Split End Rescue haarserum hydrateert en vermindert zichtbaar gespleten haarpunten. De haarserum laten in trekken in het haar en niet uitspoelen.

Ik heb een haarserum van L’Oréal en ik gebruik het meestal als m’n haar droog is en heel soms als het nog nat is. Ik smeer het in m’n punten.

Staat dat normaal niet op de achterzijde bij de gebruiksaanwijzing?

Anders zou ze het niet vragen lijkt me.

Bij de shampoo en conditioner staat het erbij dus daar waarschijnlijk ook!

Edit: dit vond ik op Google: “Dove Split End Rescue haarserum hydrateert en vermindert zichtbaar gespleten haarpunten. Haarserum laten in trekken in het haar en niet uitspoelen.” Dat zal betekenen dat het op nat haar hoort.

Nope, er staat:
Breng 2-3 pompjes créme aan van halverwege het haar tot de punten. Spoel niet uit. Voor dagelijks gebruik. Bij contact met de ogen, goed uitspoelen.

Oh oké, bedankt! Dan heb ik het de laatste dagen fout gedaan :flushed:

Serums kan je op droog en nat haar aanbrengen.
Ik verdeel dit altijd op handdoek droog haar in mijn haarpunten, ik heb het idee dat het wat vettig wordt als ik het op droog haar gebruik.

Als het voor dagelijks gebruik is, lijkt het me dat het ook op droog haar kan!

Serums kan je sowieso aanbrengen wanneer je wilt: na het wassen (nat haar), voor/na het fohnen, tussendoor op droog haar.

Oke bedankt :slightly_smiling_face:

hi heb dove gemaild :wink:
Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw vraag aan Dove over Dove Split Ends Rescue leave on treatment.

Dit product kunt u op nat en op droog haar gebruiken. U hoeft het product niet uit te spoelen. Het beste is om dit product te gebruiken na een wasbeurt op handdoekdroog haar. Ook op droog haar is het prima te gebruiken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Mevrouw J. Hartmans
Dove adviseur