Dove Nourishing oil care lijn, reviews?

http://i45.tinypic.com/34dn4sg.png

Is deze nieuwe lijn van Dove echt zo goed voor droog haar? Ik hoorde dat je er echt zacht, goed doorkambaar en gezond haar van krijgt. Wie heeft deze?

Nourishing Oil Care Shampoo EUR 3,79

Nourishing Oil Care Conditioner EUR 3,79

Dagelijkse Intensieve conditioner EUR 4,99

Voedend Masker EUR 6,99

Ik ken de producten zelf niet, maar Misslipgloss heeft er een review over: http://www.misslipgloss.nl/dove-nourishing-oil-care-review/

Ik denk dat de lijn gewoon goed is, niet outstanding maar ook niet slecht zegmaar. Maar misschien werkt het voor jouw haar juist wel erg goed, ik zou het gewoon uitproberen! 3,80 is niet heel veel toch :slightly_smiling_face:

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Ik heb zelf de intensieve conditioner en ik vind hem erg goed! de rest heb ik nog niet geprobeerd :slightly_smiling_face:

Ik heb een tijd de shampoo en intensieve conditioner gebruikt. Ik vond ze erg fijn, geen wonder middel, maar wel fijn! Ik heb ze nog steeds, maar ik gebruik nu de shampoo en conditioner van Dr. Organic, omdat ik een beetje aan het experimenteren ben met SL(E)S- en siliconenvrij (wat ook erg goed bevalt!)

Ik heb ze gehad, maar vond ze niet bijzonder genoegvoor een herhaalaankoop

Wij hebben ze ook allemaal gehad, maar vond er niet veel bijzonders aan eigenlijk. Gewoon shampoo en gewoon conditioner.

De reviews op internet zien er allemaal wel positief uit… nu bij Kruidvat heb je 3+2 gratis maja dan moeten we inderdaad wel ff weten of ze echt goed werken :stuck_out_tongue:

Ik heb dat haarmasker en het is echt ge-wel-dig! :grinning: Ik raad hem aan iedereen aan! Mijn haar wordt er echt heel zacht en glanzend van.

Jammer het haarmasker in de goude kleur hebben ze niet eens bij onze Kruidvat wel de blauwe. Ik heb het vanmiddag gehaald ben benieuwd.

thnx voor de tips!! Ik ga ook die van Dove halen :slightly_smiling_face:

Ik vind de conditioner wel goed, maar niet wauw.

Anders moet je de reviews op misslipgloss eens lezen (:

Ik heb ze gister gehaald Eva, maar kan er nog niet zo goed over oordelen na ze 1x gebruikt te hebben.

Intensive conditioner heb ik denk ik te weinig van ingedaan en tekort, had haast want er was een film op :stuck_out_tongue:

Haarmasker; die heb ik de hele film ingehouden en hier werd mijn haar wel heerlijk zacht van! Die helpt echt!

Nou, na een aantal weken de Dove lijn gebruikt te hebben kan ik zeker zeggen dat hij goed helpt. Mijn haar wordt er heel mooi glanzend door. Zelf mensen om mij heen vroegen of ik mijn haar geverft had omdat er zo’n mooie glans overheen zat.