Dove Intense Repair

http://www.makeupstash.com/wp-content/Dove-Damage-Therapy-Intense-Repair-Range.jpg

Ik was van plan om deze een keer te kopen en te gaan proberen op mijn haar. Heeft iemand al producten van deze lijn gebruikt & hoe waren de resultaten?

Ik heb ze zelf nooit gebruikt, maar ik heb weleens een review gelezen!
het is een heel erg voedende shampoo, dus als je normaal tot vet haar hebt moet je het echt niet gebruiken (dat haartype heb ik dus, dus voor mij is het niet geschikt) maar ik heb er zelf geen ervaring mee!

Op beautyfreak.nl is er een review van, en vast op cosmopinie ook.

ik heb ze en ik vind het wel lekker… maar ik weet niet of het heel goed helpt ofzo…

Ik heb die voor gekleurd. Vind het erg fijn en mijn haar glanst mooi en is erg zacht.

ik had de shampoo, ik weet niet mn haar werd wel beter maar niet heel geweldig ofzo. hij was wel fijn hoor

ik heb de shampoo en me haar voelt wel zachter aan en ook minder pluiss

Ik heb de conditioner, het ruikt heerlijk en je haar wordt er super zacht en glanzen van! Nadeeltjes: je haar wordt zwaar en sneller vet, wat ik persoonlijk niet erg vind.
Heb wel gehoord dat er veel siliconen inzit, en dat dat niet goed is voor je haar?? maar daar heb ik zelf geen last van

Ok, bedankt voor jullie reacties ^^