Doutzen Kroes presenteert: Victoria's Secret Fashion Show 2012

Vanavond om half 10 is de show te zien op net 5. Natuurlijk kom ik daar nu pas achter, dus mijn vraag: waar kan ik die terug kijken? En zijn er vorige week ook al afleveringen van geweest?

Iemand?

Afleveringen? Als je ff googlet op victoria secret fashion show 2012 full komen er vast genoeg sites waar je 't kan zien. In Amerika istie 5 december al uitgekomen ofzo op tv en ik heb het laatst ook ergens online gezien.

- YouTube is het deze?

Er zijn geen afleveringen. Elk jaar is er een nieuwe show, die van dit jaar werd vanavond dus uitgezonden.

Dat is gewoon 1x per jaar idd, en die werd nu uitgezonden.
Misschien komt hij terug op net5.nl maar dan zul je er denk ik wel voor moeten betalen. Maar hij was wel de moeite waard!!!

Ik kan het niet openen, ben op stage, maar ik typ wel ff de link over waar ik hem heb gekeken: www.ryoni.com/videos/victorias_secret_fashion_show_2012_hd_video.php

Ik kijk 'm hier

Oh dan ben ik te laat xD

Er is toch een officieel VS topic?

Oke ik zie dat m’n link niet meer werkt. BazingaBitches die youtube link van je is het inderdaad.

Inderdaad, dit kan in het algemene VS topic: http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/algemeen-victorias-secret-topic-255197.0.html slotje.