Douglass cadeaukaart ¤15

Hey meiden,

laatst heb ik een cadeaukaart gekregen van douglass t.w.v. ¤15. Ik heb eig geen idee wat je nou van ¤15 euro kan kopen, help?

Die héérlijk ruikende aardbeien-framboos douchegel :smiling_face_with_three_hearts: Volgens mij heeft Douglas ook een site, kijk daar even?

je kan ook gewoon een luchtje kopen en dan heb je toch 15 euro korting zegmaar, haha.

http://www.douglas.nl/

op de site staat niet veel…

geurtje van replay ofzo… dan hoef je maar 85 ct bij te betalen of minder als je een minder grote verpakking neemt die zijn 14 eurie ofzo/

Of gewoon inwisselen in contanten, haha.
Ik had daar eindelijk iets uitgekozen (Shampoo waarvan ik dacht dat hij zonder siliconen en sulfaten was), maar thuis bleek dat er siliconen en sulfaten in zaten, terwijl de verkoopster had gezegd van niet. Toen ik heb terugbracht kreeg ik gewoon het geld contant terug. Vond ik wel beter, want ik had niet zo veel te kopen bij de Douglas.

Maar dat was geen cadeautje van iemand ofzo hoor. Hij zat in mijn vaders kerstpakket :stuck_out_tongue:

of het geurtje van Christina agulera of hoe je het ook schrijft haha

je moet ff op de webshop kijken van de site daar staat heel veel en kan je praktisch alles kopen.
Online shop staat aan de linkerkant in het oranje.

Verder hebben ze vaak ook leuke beautycasen of toilettasjes en make-up accesoires of iets van make-up dat je kan kopen als een luchtje te duur is.

Ik zou gewoon wachten tot je luchtje op is! Kan je weer een nieuwe halen (: Zo’n cadeaukaart van Douglas is toch 5 jaar geldig?

nagellak

geld bijleggen (of wachten tot je geld hebt om bij te leggen) en lekkere parfum kopen?!(:

met 15 euro opzich kan je makeup/verzorgingsproducten, douchegels en goedkope parfums kopen(: