douchen

Hey,

Ik heb best wel lang een vriendje en we gaan op vakantie naar België in een huisje. We douchen best vaak samen. Maar de ouders zijn mee maar die mogen het niet weten. Hoe kunnen wij gaan douchen zonder dat het opvalt dat we met zn tweeen in de badkamer zijn. En hoe is alles minder opvallend met seks hebben

Groetjes mij,

Nja ik zou het ze niet gaan vertellen dat jullie samen douchen. Maar hebben ze er iets op tegen dan? Anders zou ik gewoon gaan samen douchen hoor. Lijkt me ook niets raars aan.

Hoezo mogen zij het niet weten dan? Ik zou zeggen, douche gewoon een weekje (of 2, ik weet niet hoelang jullie gaan) alleen. Dan hoef je ook niet stiekem te doen.

Zn ouders weten niet dat we al seks hebben gehad . Dus daarom Willem we het stiekem doen op vakantie waar is dat de goede plek voor ?

Gewoon in een bed lijkt me. En zo raar is het toch niet dat jullie seks hebben? Of is het echt een ramp als ze het weten?

's avonds in bed voordat jullie gaan slapen…?

Ik heb geen idee hoe oud jullie zijn maar ik denk niet dat je zijn ouders moet onderschatten ze zijn niet van gisteren en als ze jullie al samen laten slapen zullen ze ook wel weten dat de kans groot is dat jullie niet altijd alleen maar braaf slapen

Je kan het ook eens een paar weken niet doen. Het is niet dat het verplicht is. Of doe het als zijn ouders even weg zijn. Of wees heel stil (:

Ik zou zowat uit respect het neit doen of het teminsten tot het minimum houden en eigenlijk wachten tot jullie 2tjes echt alleen zijn… meestal zijn zo’n huisjes wel wat klein

Je kunt toch wel 2 weekjes apart douchen? Daarna kun je weer een heel jaar samen douchen.

Gewoon lekker apart douchen en geen seks hebben.

Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar als jij zegt dat jullie al wel lang samen zijn is het meestal wel gebruikelijk dat jullie seks hebben. Die ouders zullen dat misschien ook al wel verwachten aangezien jullie samen slapen. Als ik jullie was zou ik alleen seks hebben als je met z’n tweeën bent, niet omdat die ouders het niet mogen weten maar omdat het nogal gênant is als er iemand binnenkomt of als ze jullie horen. En als je per se samen wilt douchen zou hij dat toch gewoon tegen zijn ouders kunnen zeggen? Je kunt altijd nog zeggen dat je het doet omdat je water wil besparen :upside_down_face: