douchen met washandje ?

mijn vriendin zegt dat het raar is dat ik niet met een washandje douche . om je lichaam mee te wassen met douchegel ofzo .
is douchen met een washandje normaal ofzo ?
zoja, dan voel ik me wel een viezerik haha .

xxxx

Doe ik ook niet hoor :stuck_out_tongue:
Gebruik gewoon mn handen…

Ik doe dat altijd met zo’n bol achtig ding, ben ff de naam kwijt haha.

Ik denk dat de meeste mensen zonder washandje douchen

puff… @hierboven

Ik douche altijd met een washandje :wink:. Vind een puff niet lekker, heb het gevoel dat ik daar niet schoon van wordXD.

Ik hang mijn washandje over de douchedeur om m’n gezicht mee droog te maken, want ik kan er echt niet tegen als er water over m’n gezicht loopt x)

Ik gebruik een puff schuimt heerlijk :slightly_smiling_face:

Is helemaal niet raar. Ik douche ook niet met een washandje. En ik gebruik ook geen douchegel … Gewoon zeep speciaal voor mijn huid gemaakt.

ik douche ook met dat bolle ding maar als je het met je handen doet dan word je er toch helemaal niet schoon van?

Noooit washandjes xD

ff serieuss??

natuurlijk moet je douchen met een washandje, hoe wil je anders schoonworden?
ik doe dat elke douchebeurt en nog 2 x ook.

maargoed, het verschilt perpersoon. maar als ik jou was zou ik met een washandje doen, je merkt ook van jezelf dat je stukken schoner wordt en geeft je ook een goed gevoel :grinning:

Ik gebruik altijd washandjes, vind ik frisser, vooral down under, en vind het fijner. de douchegel gaat beter op je huid, maakt beter schoon vind ik

ik gebruik washandjes als ik er zin in heb, anders ook niet hoor :slightly_smiling_face:

Ik douchete met een washandje vroeger, toen met mijn handen maar dan kwam er geen schuim en nu met een puff, daar komt echt heerlijk veel schuim uit <3

Dat denk ik ook …

dat dus, zonder washandje kun je toch niet al dat VUIL van je afwassen??

Ik doe eerst na de shampoo douchegel gewoon met m’n handen.
En dan terwijl m’n conditioner intrekt doe ik met een washandje m’n gezicht en plekken waar geen zeep mag komen.

omg denken mensen echt serieus dat als je het met je handen doet
dat je vies blijft?
ik weet niet hoe vies jullie zijn maar dat is bullshit

puff en washand

Precies wat ik dacht. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Veel verschil heb ik nooit gemerkt, ik deed het altijd met een washandje maar nu doe ik dat eigenlijk niet meer. Ik merk geen verschil.
En altijd als ik uit de douche kom scrub ik mijn gezicht en was ik mijn gezicht, met een washand dat wel.