douchen met vriend

Iemand er ervaring mee?

Wat vond je er van?

Jep, het is leuk! Maar rechtstaande seks is geen aanrader :'D Je kan het eens proberen, maar het is moeilijk haha.

Ik vind ‘t altijd wel gezellig, lekker elkaar insoppen :’) Maar als ik echt even goed mn haar moet wassen of moet scheren of zo douche ik liever alleen.

Precies dit.

-

Ik hou ervan :’)
We hebben wel een kleine douche en hij is lang dus hij past net onder de douchekop haha en het is nogal krapjes, maar gezellig.

Ik wil het binnenkort ook eens proberen, is wel lekker schoon (: haha!

Muh ik wil t ook graag maar durf het niet door m’n figuur terwijl hij altijd zegt dat hij me mooi vindt enzo maar muh.

Samen douchen is echt heerlijk (:

= niks mis mee :slightly_smiling_face:.

Samen douchen is heel fijn en gezellig vooral als je
perongeluk je buik tegen elkaar houd een tijdje en er een meertje ontstaat en
die op de grond valt.
Oke sorry xd.

aanrader!

:’) … dat wil ik proberen nu

Samen douchen, het enige douchen waar je vies van wordt.

dat wil ik ook proberen!
samen douchen is leuk maar idd als je echt serieus wilt douchen is het irritand ;p

Mij leek het erg romantisch (vooral het samen in bad gaan) maar hij wilde nooit.

Ik douche altijd samen met mijn vriend als we bij elkaar zijn xd

Also me :grinning:

Hahahaha je beschrijft het grappig. Dat heb ik ook best vaak met m’n vriend, is wel grappig.

Als m’n vriend bij mij slaapt of ik bij hem douchen we samen als we genoeg tijd hebben, is heel gezellig! Als ik even snel moet douchen of echt m’n haar wil wassen, douche ik inderdaad liever alleen.

Samen douchen is echt chill!
behalve dan als je zelf van lekker warm douchen houdt en je vriend liever onder een ijskoude douche staat haha.