Douchen met vriend

Hallo mede girlsceners,

Ik heb sinds kort (3 maanden) een vriend. Hartstikke aardig, heb het hartstikke gezellig met 'm, heb al een paar keer bij hem geslapen enzo.

Maar, de laatste keer dat ik bij hem had geslapen vroeg hij me in de ochtend of ik een keer samen met hem wilde douchen… ik ben nog steeds erg onzeker over mn lichaam enzo, maar ik zou wel een keer met hem willen douchen.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik me op mn gemak voel onder de douche? (ojee, dit klinkt echt heel zielig zo) Kennen meer mensen dit probleem?

me! als 21 maand samen, alles al gedaan maar nog steeds onzeker.

denk maar zo: hij vind je mooi zoals je bent! en zo niet? dan verdien je zoveel beter!

Iedereen is weleens onzeker, maar dat hij het vraagt zegt toch al genoeg
hij kan niet wachten om samen met je te douchen en je lichaam te zien
Als hij van je houd en het voelt goed, dan is het ook goed.
En hij is vast ook weleens onzeker over zijn lichaam!
Geloof me.

Ik heb zes maanden met m’n vriend en hij vertelt me nog meerdere keren per week hoe mooi hij me vindt, en toch ben ik nog steeds onzeker over m’n lichaam, helaas.
Maar samen douchen is heel leuk! (:

Heel herkenbaar…
Ik heb m’n gedachten opzij gezet en gewoon onder de douche gestapt…
Het is in het begin ongemakkelijk, later zal dit verdwijnen.
Je vriend zal vast ook een onzekerheidje hebben over z’n lichaam.

Ik zou het niet weten. Mijn ex wilde het ook heel graag, maar ik durfde niet. :’)

Dit. Normaal ben ik heel onzeker over mn lichaam, maar zodra ik bij mn vriend ben, verdwijnen al die onzekerheden meteen.

Als hij je niet mooi zou vinden zou hij niet bij je zijn… het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hoeft echt niet onzeker te zijn. Hoewel ik het soms ook wel gênant vind hoor, om mezelf daar beneden te wassen bijv. Daar heb ik nog niet echt wat op gevonden. :stuck_out_tongue:

Weet je wat het is: als hij op je af zou knappen zodra je samen met hem in de douche staat dan is het echt een lul eerste klas. Hij vraagt je trouwens niet voor niks of je samen met hem wil douchen, dus hij zal je echt wel aantrekkelijk genoeg vinden. Je hebt al bij hem geslapen en toen is hij ook niet op je afgeknapt. Dus wees niet onzeker!!

herken het wel, ben ook erg onzeker over mn lichaam… vooral als ik samen met hem ben en er fietst een heel erg knap meisje langs, dan denk ik kijkt hij naar haar, was ik maar net als haar.

dit.

ik was in het begin ook heel onzeker hierover, knuffel goed met hem voordat je gaat douchen en zeg lieve dingen tegen elkaar, vind je het echt heel eng douche dan eerst samen met bikini of zwembroek aan… zelf ben ik er achter dat het voor een jongen moeilijker is, als een jongen zijn eigen vriendin naakt ziet is de kans vrij groot dat hij binnen 3 seconden een stijven heeft, hij is waarschijnlijk net zo onzeker als jij. dus ben lief voor elkaar en behandel elkaar met respect!
xx

Ik durfde het eerst ook niet… Omdat je dan wel elkaar helemaal naakt ziet. Maar toen heb ik het toch gewoon een keer gedaan en het is echt super :flushed:

Ik heb nu 4,5 maand met m’n vriend en durf ook niet met hem te douchen. Hij vraagt het regelmatig, maar ik ben veel te onzeker. Ik ben niet te slankste en ookal heeft hij me al naakt gezien, dat douchen durf ik gewoon niet :’) En als ik dat zeg, kijkt ie me echt aan van: WHY?!

Je moet het écht zelf aan voelen…

als je er aan toe bent, dan doe je het.

Anders niet.

Je moet je wel op je gemak voelen, dus probeer misschien nog even te wachten tot je je honderd procent comfi voelt bij hem?
En sowieso, jongens zien je als geheel, die paar foutjes merkt hij waarschijnlijk niet eens op en hij vindt je prachtig zoals je bent. Hij is ook niet perfect als naakte man :stuck_out_tongue:

Als hij al zo snel een stijve van je krijgt als je samen onder de douche staan, hoef je je zeker geen zorgen te maken en weet je zeker dat hij je mooi en knap vindt :wink: