Douchen met je Mannetje ??..

ik vind het ook fijn!

maar wij hebben een douche met aparte douche kop en jetstralen. nu vind hij het leuk als ik lekker onder de warme straal sta. ineens die jetstralen aan te zetten die dus nog koud zijn. en datsoort dingen haha. dan word ik wel heel erg boos en zeg ik dat ik nooooit meer met hem ga douchen maar goed het is zo fijn dat ik et toch doe =)

/

dr zei net iemand ( theekopje geloof k), dat condoom kapot gaat onder de douche, hoe komt dat dan? (A)

denk dat t komt omdat door t water t glijmiddel eraf gaat en dat t dan stroef gaat :stuck_out_tongue: heb geen idee eigenlijk! maar het is echt zo! heb het zelf ook gehad… echt kutzooi.

ik snap niet hoe je seks kon hebben onder de douche, mij en mn ex lukte t iig niet, veelste lastig met half staan:P

maar het is wel gezellig&lief

samen douchen is echt leuk!
:sunglasses:

Wat is er zo ordinair aan het woord mannetje? Ligt eraan hoe je het zegt. Maar ik heb zelf geen vriend dus ik doe het niet, maar mij lijkt het wel leuk. En als je niet helemaal naakt wilt zijn doe je gewoon je bikini aan.

Opzich is het wel leuk ofzo, maar het irritante is dan weer dat je een kleine straal hebt die je met z’n tweeën moet delen. Sorry, maar mij niet gezien. Ik krijg het dan koud en dan word ik daar weer gek van en dan krijgt hij het weer koud, zelfde probleem dus. Maarja, daar zal je dan mee moeten leven & je op de leuke momenten onder de douche moeten focussen. Dan is samen douchen echt leuk :slightly_smiling_face:

aanrader!

haha, maar leg iets van een handdoek op de grond
dan glij je minder snel uit :wink:

ja is leuk ^^…
had van die heerlijke doucheolie…
maar hij was toen ook nog leuk xD…
ik wil weer een douchemaatje :frowning_face:

Ja en nu krijg je het:$
we gaan nu een tijdje met elkaar, en steeds even een stapje verder qua , elkaaar beetje zien enzo… maar ik schaam me een beetje eigenlijk,en hou ook wel van me privicy,maar wil het wel maar durf niet. maaar wat moet ik nu doen?
heeelp !

Ik wou ook douchen met mijn vriend :stuck_out_tongue: maar uhm… ja weet ik veel. Ik weet ook niet :")

Je moet geen dingen doen waar je nog niet klaar voor bent/je niet prettig bij voelt. Als je vriend echt van je houdt, heeft ie daar zeker weten respect voor en wacht ie net zo lang totdat jij er wel klaar voor bent.

Inderdaad

als je zeker weet dat je het wel wil, moet je je over je angst heen zetten. Je vriend houdt van je hoe je bent, schaam je niet! Geniet er gewoon van, met je vriend douchen is zeker aan te raden!
Weet je niet zekr of je het wel wil, moet je het ook niet doen en wachten tot het goede moment (:

hmm, het is JE VRIEND, dan kan douchen samen toch wel? Waarom heb je anders met hem? Omdat je je niet hoeft te schamen bij hem toch? (nouja o.a. :stuck_out_tongue:)

Misschien is ze er nog niet klaar voor, dat kan toch ?
Hoelang zijn jullie al samen ?

Niet bij iedereen is dat zo vanzelfsprekend…