Douchen met je Mannetje ??..

hmmm zo te horen maar is doen … (A)
x

't is inderdaad erg fijn!
Elkaar lekker knuffelen onder een warme straal water.
:slightly_smiling_face:

Meestal wast ie me haar (’: haha, maar vind het zo schattig.

En zoenen, knuffelen, en soms weleens gek doen samen, bijv. water in elkaars gezicht gooien :stuck_out_tongue: en verder… jaaa vanzelf sprekent toch?

ja ik dacht net hetzelfde :]

:stuck_out_tongue:

douchen met je ventje :wink: voor de dames die zich irriteerde aan t woord mannetje… is wel leuk voor n keertje… maar ik vin t nie relax om t bijvoorbeeld elke dag te doen… 1. het is krap ook al hebben we een ruime douche… 2 hij houd vn koud water en ik van warm water 3 hij is veel groter dus jat alle stralen van t water zodat t nog kouder voor mij word onder de douche… voor n keertje ok :slightly_smiling_face: maare niet altijd… this idd wel leuk om n keer zn haren te wassen en elkaar in te zepen :wink: maar daar blijft t dan ook bij :slightly_smiling_face:

haha dat woord is even erg :stuck_out_tongue:

Mannetje, ventje. Het is beide verschrikkelijk.

ik vind samen douchen veel fijner dan alleen, lekker knuffelen :grinning:

Douchen met je vriend? Wat kan je erover zeggen?:v

Absolute aanrader hoor! Het is echt heerlijk!

hekel aan het woord mannetje maar oké

ik vind het altijd wel gezellig om samen te douchen als we ook samen hebben geslapen
wij hebben dan altijd de grootste lol onder de douche
x

haha ja idd xd
zeg gewoon vriend.

Jahaa, we weten nu inmiddels wel dat bijna iedereen zich aan dat woord irriteert! :crazy_face:

ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend te douchen! :grinning: het is gezellig, lekker lol maken, lekker tegen elkaar aan staan heeeerlijk <3

we gaan eerder in bad.

als het langzaam aan donker begint te worden.
het bad vol laten lopen lekker in bad zitten. bubbelbad aanzitten. en veeeeeeeel zeep… licht dimme/kaarsjes aan en dan lekker luieren en soms ook nog andere dingen.

douche vind ik niet zo. dan gaan we meestal lopen ouwehoeren onder de straal :grinning_face_with_smiling_eyes: , omdat het anders zo koud is. ( bij hem thuis tocht(?) het altijd zo in de badkamer want ze hebben een rooster in de deur zitten en in de gang MOET altijd het raampje openstaan omdat het anders vochtig in de gang word, en door de toch is het zo kouuuuud )

me vriend pik meestal de douche straal en die is al niet zo groot:P
maar dan trekt hij me naar zich toe en dan lekker knuffelen(A)
maar we gaan ook altijd gek doen onder de douche elkaar bespetteren enzo:D

nou vandaag dus gedaan,
geef jullie helemaal gelijk ! =)
x

Zkr doen :wink: