Douchen met je Mannetje ??..

De titel zecht het eigenlijk al… :wink:
Iemand ervaring en tips om te delen ? (A’)
xx

is super gezellig en leuk hoor:)

Ik vind het woord ‘‘mannetje’’ altijd zo verschrikkelijk ordinair. sorry maar het irriteerde me.)
Up voor jou

Is wel leuk, en je hoeft heus niet altijd wat te doen zoals vele wel denken.
En het is juist leuk en lekker om elkaars rug te wassen.

Mocht je wel wat van plan zijn let erop,
in de douche klinkt alles 2 keer zo hard vaak
dat niet alles nat word
dan je niet uitglijd

ja ik vind 't wel leuk, het is gewoon leuk om elkaars haar te wassen en rug in te zepen :stuck_out_tongue:

Jaaa, lekker knuffelen onder de douche of in bad.

Same.

Ja het is wel leuk en zoals al gezegd werd hoef je natuurlijk niet altijd wat te doen.
Elkaar lekker scrubben onder de douchen en daarna masseren met body lotion ofzo.
(of verf zeep kopen van de Hema en een bikini bij hem gaan tekenen xD)

het is: ik erger me aan …
of: … irriteert me

douchen is leuk! en bad ook! maar je moet HET niet gaan doen in de douche ofzo als je niet aan de pil bent! condooms gaan ervan kapot!!

Door het water? En hoe dan als het meisje heel nat is (niet onder de douche) daar moet het dan toch wel tegen kunnen?

Naja het is wel leuk om samen te douchen, alleen als je geen grote douchekop heb staat er altyd 1tje te bibberen, haha. Of er wordt onder het douchen aangebeld en je kykt wie er beneden staat en mensen zien je kyken in je nakie met je vriend vanuit het doucheraam. Haha.

oh dat is echt fijn! Mijn vriend heeft zo’n douche waarvan het water uit het dak komt zeg maar, dus we kunnen er allebei onderstaan =) en het heerlijkste is als hij dan zo lekker tegen je aanstaan van de achterkant en je lekker ingesopt word =)

het is gwn heerlijk! bij me vriend is het altijd wel fijn dat het bloedheet wordt in de “badkamer”(is de douche en een wasbakje… super klein hokje) dus er staat er nooit een te bibberen en onder de douche kan je opzich wel handwerk enz. doen, maar het gaat niet egt makkelijk:P

Aaaahh heerlijk (L). Saampjes douchen is echt gezellig en fijn en lekker ^^. Wat spelen ondertussen kan altijd natuurlijk :wink:

mijn vriendin en haar vriendje doen het zo vaak ,
zei zegt dat het veel leuker is dan in je eentjexD

jaaaa is leuk!
ook als je niks ‘bijzonders’ doet :wink:
douchen is fijn,
vriend is fijn, is gewoon een hele intieme ervaring (:

Nog niet gedaan. =)

Mijn vriend en ik douchen altijd samen. Ofja badderen dan :stuck_out_tongue:

Erg fijn. Een lekker releax momentje… Lekker bij elkaar gaan liggen en kletsen over koetjes kalfjes…

Enja, de rest hoefk nie uit te legge;)

pff samen douchen is echt geweldig.