Douchen met een meisje

Een vriendin van me vroeg laatst aan mij of ik weleens met een meisje heb gedouched.
Ik zei nee.
Toen ik het aan haar vroeg zei ze ja.
Zij zei dat ze met haar beste vriendin gedouched had.

Hebben jullie weleens gedouched met een vriendin?
Wat hebben jullie dan gedaan?

Nee…

Erm nee, ik word nooit zo close met vriendinnen I guess…

Ja, ik heb zo vaak met mijn (beste) vriendin gedouchet en vroeger gingen we altijd samen in bad.

Nog nooit gedaan, ook niet gehoord dat het gebeurd…
Maar uhm
Is ze lesbisch??
Misschien een belediging maar het was wel het eerste wat me te binnen schoot xD

als je het hebt over gewoon douchen…
iedereen die sport heeft dat wel es gedaan
met andere meisjes gok ik.

ja, maar dat komt omdat we bij elkaar in het handbalteam zitten en na een wedstrijd moet je altijd douchen al doen we dat al een jaar niet meer. maar vroeger toen we nog heel klein waren hebben we wel eens samen gedouched toen we bij elkaar gingen slapen!

nouja, vroeger (lees: 5 jaar ofzo) ging ik wel altijd met mn beste vriendin in bad als we gingen logeren xD alleen dan deden we spelletjes met van die badkamerstickers…

nu moet ik er niet aan denken om met een meisje te douchen… al zijn er zat die bij het sporten moeten :slightly_smiling_face:

vroeger samen in bad,
& met sommige sporten moet je met elkaar douchen?

maar ik heb t nog nooit gedaan.

Ik heb nog nooit gedoucht na het sporten ofzo, met allemaal meisjes enzo hoor…

nee…

uh nee…

Jaa met volleybal altijd, maar dat was met een groep meisjes, en niet persé met 1 meisje samen. Ik ging idd wel altijd met mijn beste vriendin in bad, soms ook met haar zusje erbij, maar niet met haar broer haha.

ja hoor.
maar niks bijzonders gebeurt ofzo :open_mouth:

Het is heel normaal als kleine meisjes dat doen, ik denk dat iedereen het dan wel eens heeft gedaan. Maar het gaat over nu je ouder bent.:v

Ja, we zitten allemaal bij elkaar in het team…
Dus we douchen gezamelijk. Niks raars aan lijkt mij…
vind het altijd zo raar als meisjes dan vragen, oooh en dan douchen jullie allemaal naakt en dan zie je elkaar. ja goh.

op vakantie, in bikini.
gewoon even snel het zout afspoelen e.d., maar het was superdruk, dusja