Douchekop/ tandenborstel

Ik weet dat sommigen het misschien een beetje raar vinden… Maar ik weet dat stiekem tocj wel veel meiden het doen ik kom klaar met de douchekop of elektrische tandenborstel dit kan wel meerdere malen achter elkaar nou is de straal van de douche wel superhard en van de tandenborstel ook soms is mn clitoris dan best gevoelig en na het douchen moet ik vaak naar de wc ik vroeg me af of dit heel slecht is wat ik doe en of ik er mee moet stoppen? Ik doe dit ook welleens als mn ouders thuis zijn dan ga ik douchen en misschien is het mn gevoel maar soms hoor ik de deur dan vaker open en dicht gaan zullen ze het door hebben? Zoja wat moet ik dan doen…En kun je een soa krijgen van beffen, alvast bedankt

Wat? Met je tandenborstel?! :cold_sweat:

De douchekop kan ik in komen maar een tandenborstel vind ik gewoon goor…

Het lijkt me sterk dat ze daarna nog haar tanden ermee poetst (ze kan toch een andere gebruiken of een ander opzetstukje erop?), dus zo goor is het nou ook weer niet.

Eens, ik mag toch aannemen dat het een tandenborstel is die niet meer voor andere doeleinden gebruikt wordt hahaha :cold_sweat:

Tip:

Ik gebruik het niet maar ik heb gehoort dat je bij de etos een opzet stukje kan kopen voor je tandenborstel die speciaal gemaakt is voor plezier :slightly_smiling_face: van durex :upside_down_face: :wink:

Ik doe dit ook allebei, dus ik vind het niet zo raar.

Als ik jou was zou ik toch een dildo kopen. Met tandenborstel is niet zo verstandig.

Ik dacht dat dit een topic zou zijn over mensen die hun tanden poetsen onder de douche ofzo… :expressionless:

Dit heeft zo’n gigantische toegevoegde waarde voor dit topic. Good to know.

Maar precies wat Skippybal zegt. Niet raar, niet goor, niet gek, heel normaal allemaal. Jouw ouders zullen je niet snel horen als jij niet alles bij elkaar kreunt, maar het lijkt mij voor jezelf niet echt een prettige situatie.

Als jij het fijn vind moet je het vooral blijven doen.
Douchekop kan ik me nog wel ergens in vinden. Misschien tijd om een ‘echt’ speeltje aan te schaffen?

Douchekop gebruik ik ook wel eens, maar is een elektrische tandenborstel niet pijnlijk?? Dat lijkt met echt helemaal niet prettig hahaha. Als je je een beetje inhoud met kreunen, zullen je ouders het niet horen :’)

Ze is een troll, zo te zien aan haar andere berichten. Alsnog inderdaad geen toegevoegde waarde, maar ik bedoel dat je haar berichten niet serieus hoeft te nemen, alhoewel ik niet er vanuit ga dat veel mensen dat doen.

Hier mee eens

Ja, als je in het onderdeel ‘Seks & zo’ kijkt, ja

^Misschien zag ze het topic wel tussen actieve onderwerpen staan en keek ze niet in welk gedeelte het stond?

( Ik voeg niet echt iets toe aan dit topic dus zie het maar als een up)

Volgens mij snappen sommige mensen niet hoe dat werkt met een elektrische tandenborstel.

Wat ik in ieder geval doe is dat ik de niet harige kant van m’n tandenborstel tegen m’n clitoris aanhoud en dan de tandenborstel aan doe want het gaat bij alleen om de vibratie, that’s it.

Natuurlijk ontsmet ik m daarna wel goed haha, maar waarom zou je vies zijn van jezelf daar beneden als zelfs een of andere jongen je daar zou beffen.