DOUBLE TROUBLE

Halloo,

Dit vind ik echt typisch iets voor mij hoor ; ik wordt verliefd op het (tweeling!! :flushed:) broertje van mijn vriend…
Volgens mij is hij niet verliefd op mij en dat is maar beter ook :ok_woman:
Maar ik vind het heel vervelend want telkens als hij er is of als ik met hem praat dan voel ik de vlindertjes weer :grin: :grin:
Kan ik hier iets aan doen?!?!

-xx-

make cake, not war

Uitmaken met je vriend en zet zijn broertje uit je hoofd.

Hmmm, maar ik hou nog super veel van mijn vriend hoor!

Maar het is toch niet eerlijk tegenover je vriendje?
Als je ‘een tweede iemand’ leuk gaat vinden wordt er ook wel vaak gezegd: als je die eerste persoon echt leuk genoeg had gevonden, was je nooit voor die tweede gevallen. En ik denk dat daar best een kern van waarheid in zit.

Je moet alleen vooral nagaan of dit (die gevoelens voor de broer van je vriend) gewoon een onschuldige kleine crush is of dat het menens is, denk ik.

Hier ben ik het niet mee eens. Ik weet van mezelf dat ik heel goed in staat ben om verliefd te zijn op meerdere mensen, en dan ook echt langdurig.
Zorg in ieder geval dat je geen overhaaste beslissingen maakt. Jij zegt dat je nog van je vriend houdt, maar het dan niet uit. Waarschijnlijk gaat dit vroeg of laat weer over. Probeer wel zo min mogelijk contact te hebben met die broer.
Als het dan echt niet gaat kan je je relatie alsnog verbreken, maar in principe hoeft dit zolang het niet fout gaat geen reden te zijn om het uit te maken.

hahahaha qua uiterlijk wel ja :stuck_out_tongue_closed_eyes:
maar ze hebben hele verschillende karakters hihihi :flushed:

Ben ik het aan de ene kant wel mee eens ja. Maar al heb je langer een relatie en je bent niet meer super verliefd (zoals in 't begin) dan denk ik wel dat je verliefd kunt worden op iemand anders.

Als er tussen jou en die tweelingbroer niks gebeurd en je houd van je vriend dan hoef je het echt niet uit te maken hoor. Hopelijk wordt het minder :wink:

Je kan ook vragen of ze in zijn voor een trio natuurlijk.

nou, aan de ene kant zou ik het rustig uitleggen aan mn vriend en zorg ervoor dat je goed de nadruk legt op dat ze een TWEELING zijn en dat ze zoveel gemeen hebben…
en aan de andere kant zou ik het uitmaken met mn vriend en zeggen dat je verliefd bent op zn broer (maar er niet mee gaan!) en dat je daarom afstand neemt(van ze allebei) omdat je het niet meer aankunt…

succes :wink:

HAHAHAHAHAHAHAHA
You made my day! :grinning: