double eyelid tape

hallo iedereen,

omdat er blijkbaar nog geen topic over is maak ik er dan wel een.

double eyelid tape, in Aziatische landen is het, het populairste make-up artikel.
Zij gebruiken het om een crease te maken.

http://www.obeauty.co.za/wp-content/uploads/2012/06/Snap-2012-06-12-at-02.51.40.png

Nu denk je vast, wat belachelijk dat je zo iets doet. :bored: :flushed: Dat vind ik aan de ene kant ook wel.
Maar ik heb gelezen dat als je die tape voor 3 maanden 24 uur per dag draagt dat het permanent is!
dus hoeven zij geen geld uit te geven aan een operatie. Maar ik denk dat als het bij Aziatische ogen kan dat het ook bij Europeaanse ogen kan. dus als je bijvoorbeeld twee verschillende oogleden heb kan je ze met behulp van tape corrigeren.

appart bedacht, wat vinden jullie?

Ik geloof er geen ruk van.

Minder erg dan een donuthoofd :’)

Apart.

Ik heb het in een filmpje gezien en ik wil het misschien gaan proberen.
Ik heb hooded eyes, daar schijnt het ook voor te werken.

OMG DAT WIL IK OOK
DAT IS PRECIES WAT IK NODIG HEB

ik ga dat kopen.
goedkoper dan een surgery voor mij

Het bestaat toch al best wel lang? En het werkt wel echt.

Geloof er niks van dat het permanent blijft als je het 3 maanden laat zitten.

Voor die mensen is het een geweldige uitvinding!

Ik geloof ook niet dat het permanent blijft. Maar het werkt ontzettend goed. Toch al 6 mensen die dit gebruiken in mijn omgeving.

Woooow, he, wat bizarrrrrr!

Voel je dat dan niet heel erg zitten? Of dat het oppeens uit je ooglid valt/glijd? haha

Ik ken dit wel van Michelle Phan (make-up artist op youtube). Zij heeft dit ook gedaan en t heeft bij haar dus wel geholpen ^^ Kan even kijken of ik dat filmpje nog kan vinden.

Dat was dus niet moeilijk te vinden haha

Goh waarom denk je dat er meerdere setjes in een verpakking zitten?

die gehandicapte hier zegt dat je het 3 maanden moet laten zitten
dus bemoei er niet mee vieze

Dit is niet permanent. Permanent is surgery -.-"
Dit zijn gewoon stickers die je elke keer weer weg moet halen na een dag ofzo. Net als MAKE up

^ Wtf.

Oh mijn god jij bent zo’n raar kind. Doe eens normaal joh :’).