Douanekosten Boohoo?

Hoi!

Heeft iemand ervaringen met het bestellen bij Boohoo? En hoe zit het met eventuele kosten zoals douanekosten?

Alvast bedankt! :flushed:

Boohoo heeft nu ook een Nederlandse site. Ik bestel er all the time en heb nog nooit duane kosten gehad…dus volgens mij is dat ook niet bij boohoo. In ieder geval super betrouwbaar en leuke dingen!

Boohoo is een brits bedrijf dus daar zul je nooit douanekosten bij krijgen

Ik heb er zelf één keer een sportbroek besteld, helemaal goed gegaan! (Zit superfijn :grinning:)

Maar een vriendin van mij moest voor school zo’n 30 onesies bestellen, na een paar weken waren ze nog niet aangekomen. Toen ze belde vertelden ze dat haar bestelling was gecanceled, alleen ze had daar nooit een bericht van gekregen, maar wel voor 30 onesies betaald en nooit teruggekregen. Nadat ze erachteraan was gegaan kreeg ze het wel terug, maargoed kijk wel uit. (:

Boohoo zit nu ook in Nederland, op het pakketje wat ik kreeg stond dat het uit Zwolle kwam :slightly_smiling_face:

Zitten inderdaad geen douanekosten aan vast. Soms moet je €5,- aan bezorgkosten betalen, maar op dit moment hoeft dat ook niet. Ik heb er twee keer wat dingen besteld en kreeg het allebei de keren keurig op tijd en het was allemaal perfect! Hele leuke website met (te) veel leuke kledingstukken!

Super, dankjewel! :flushed: