Dorp of Stad?

Stad, ik heb 9 jaar in Rotterdam gewoon en woon nu in een ieniemienie klein dorpje in
Twente en zodra ik kan ben ik hier weg, er is hier helemaal niks.

Ik zelf woon in een dorp. Ik zou het best leuk vinden om in een stad te wonen, maar alleen als het een stad is als Parijs, Rome… Dat soort steden. Ik vind het prima in een dorp, mis niets.

Een dorpje (dus géén platteland, genoeg huizen enzo moeten er wel zijn vind ik!) met de belangrijkste winkels in de buurt, net zoals ik nu woon. (:

In een echte stad wonen lijkt me echt verschrikkelijk, iedere keer als ik in een stad ben word ik knettergek. :")

Stad

Stad, en dan niet in het centrum wonen maar gewoon in een leuk niet te druk wijkje :slightly_smiling_face:
Dorp lijkt me ook leuk, zolang het maar redelijk dichtbij een stad is.

Stad. Alleen vind ik mijn wijk wel eng, want hier zitten van die rare mensen…
maar alles, school supermarkt sport en vriendinnen zit dichtbij en dat is hándig!

Ik kom uit een dorp, maar studeer nu in een stad! Ik vind een stad veel leuker! Ik hou van gewoon die drukte en mensen om je heen. In een dorp zie je op zondag heel af een toe een paar mensen wandelen of de hond uit laten. In een stad is het op zondag gewoon ‘druk’. Sommige winkels zijn open etc.

Stad

----
dat hebben wij hier ook in het dorp, maar helaas alleen in de zomer. In de winter vind ik het altijd zo saai en zou ik liever in een stad wonen :blush:

Stad, ik ben er ook opgegroeid. Maar ik woon nu in een dorp, het enige leuke is de natuur, en dat je lekker kan fietsen uren kan lopen met de hond.
Ik houd van de drukte van de stad

Stad, alles zit hartstikke vlakbij, en ik hou van drukte en de mensen om je heen.

Dorp, ik houd dus niet van drukte… En in steden als je even naar het dorp gaat is alles zo groot, boel buitenlanders en drukte… Nah.

Ik zei vroeger altijd dat ik in een grote stad wilde wonen. Maar ik denk dat ik later wel in de buurt van een stad wil wonen (woon nu in een dood dorpje) maar niet midden in. Ik wil een grote tuin namelijk hihi.

Ik studeer in de grote stad maar mijn huisplaats is een klein dorp. En eigenlijk vind ik de rust van een dorp altijd wel fijn als ik een paar weken stad achter de rug heb zitten. Om half4 nog over straat kunnen, rustig kunnen lopen/fietsen, niet 100 mensen die allemaal tegelijkertijd over willen steken… heeft ook wel wat. Maar als ik echt moest kiezen, dan de stad!

Ik woon liever in een dorp, maar heb ook nooit anders gedaan. Vroeger wilde ik graag in de grote stad wonen, maar daar is alles anders. Woon liever in mijn dorpje waar het gemoedelijk is en ik veel leuke mensen van mijn leeftijd ken waar ik leuke dorpsfeesten mee afga en carnaval vier. Als ik even toe ben aan de stad ben ik er ook in no-time.