Dorp of Stad?

woon jij liever in een stad of in een dorp?
vertel het mij! het is voor een werkstuk en je mag best er bij zetten waarom, maar voel je niet verplicht :blush:
xxx

Zolang het maar gezellig is maakt het mij niet uit :’) Woon zelf in een dorp haha.

Stad, alles zit veel meer dichterbij, sport, ziekenhuis enzo.
(tenminste in de stad waar ik woon).

Ik woon in een dorp, ben er ook opgegroeid. Ik studeer in de stad. Persoonlijk vind ik een dorp geschikt als je óf bejaard bent(en rust zoekt) óf erg jong bent en dan een veilige buurt hebt om in te spelen. Inmiddels heb ik al zo’n 5 jaar een afschuw gekregen aan dit dorp. Ons kent ons, ‘ik heb geen leven dus houd jou maar in de gaten’, en dat soort trieste mensen. Ik kies voor de stad!

Stad, ik hou van de drukte om mij heen.

Stad! Maar wel een gezellige buurt.
Ik zou zelf niet echt in een dorp willen wonen omdat het altijd zo rustig is. Iets té rustig vind ik. En leuke winkels heb je in veel dorpen toch niet.

Dat ligt eraan welke stad/welk dorp het is. Ik zou niet kunnen leven in een gat in Limburg, maar ook niet in Amsterdam. Dorp waar ik nu woon vind ik wel best, maar ik zou ook best in een stad als Groningen willen wonen.

stad, alleen heb ik eigenlijk geen ervaring met dorpen x)
Ik houd opzich wel van drukte.

Een stad. Maar niet zo groot als Amsterdam en Den Haag. Ik woon in Goes en dat vind ik wel een leuke stad. (ik woon eigenlijk in den haag en in goes :’) Zwolle lijkt me ook wel leuk.

Ik woon zelf in het buiten gebied van een dorp, op een boerderij zelfs. Een paar van mn vriendinnen wonen in een stad, en als ik daar kom ben ik zoooo blij dat ik niet in een stad woon :"D Veel te druk en te klein daar.

Dorp <3
ik woon nu in een stink stad
Ik wil graag in een klein leuk gezellig dorpje wonen
en dan graag op de prairie met michael landon :grinning:

Idd, maar toch woon ik liever in een dorp dan in de veeel te drukke stad haha. Vind de ruimte die wij hier thuis hebben wel lekker, ik kan gewoon in m’n bikini door de tuin lopen zonder dat 5 andere huizen (of meer!) uitkijk hebben op onze tuin wat bij vriendinnen die in de stad wonen wel zo is…

Verplaatst.

stad: je bent anoniem, lekker veel mensen, alle voorzieningen dichtbij.

Je mocht maar één topic voor je vragen geloof ik…

ik woon zelf in een dorp, gezellig en een paar leuke winkels, als ike echt iets specefieks wil kopen, ga ik wel naar de stad; die is ook dichtbij!

Een groot dorp, of een kleine stad :'3

Dorp! In een dorp ben je meer met elkaar verbonden. De feesten zijn gewoon super! Ook van die standaard dingen zoals tentfeesten, boerengolf(niet boerengolf zelf, maar de gezelligheid) eens per jaar is leuk etc… van die ‘tradities’ die heb je in een stad niet :slightly_smiling_face: Ooh en dan hebben we weer zo’n dag (muziekfestival) dat overal in het dorp allemaal bandjes en podiums staan en allemaal kraampjes enzo echt heeeel leuk :slightly_smiling_face:

Zeker weten een dorp!:smiley:

dorp
stad vind ik veel te druk