Dorothy Perkins order CANCELLED??

Ok dus ik had gisteren namiddag een jurkje besteld op hun website maar vlak nadat ik besteld had zag ik dat het “out of stock” was. Maar toch kreeg ik een mail dat mijn bestelling en de betaling in orde waren. Het gaat om dit jurkje:
http://www.dorothyperkins…parent_category_rn=228107

Ik had me hier natuurlijk heel hard op ingesteld, ik was natuurlijk superblij dat het jurkje onderweg was.

Krijg ik vandaag deze mail:
Dear Sanne,
Thank you for choosing to buy from dorothyperkins.com.
We’re sorry but due to its popularity the items on order no. 57220148 are not available. Obviously we haven’t charged you for this order.
Why not take a look and see if there’s anything else you would like at dorothyperkins.com. We’re always adding new lines so there should always be something new to look at. While you’re there why not sign up for our newsletter so you’ll be the first to receive exclusive offers, fashion news and invitations to events direct to your email.
Alternatively use our store locator to find your local store, just visit our store locator at http://www.dorothyperkins.com/stores. Give them a call and they’ll check to see if they’ve got an item for you. It couldn’t be easier.
Got a question? Check out our comprehensive FAQ’s or Contact Us.
Kind regards. The Dorothy Perkins Online Team

Mijn hart is echt in duizend stukken gebroken nu. Ik ben echt kwaad en ik vind hun mail enorm onbeleefd… Die mail bestaat uit meer reclame dan uit “excuses”. Schandalig gewoon.

Nuja, ik hoop misschien via deze weg een oplossing te vinden.
Is er misschien iemand die weet waar ik dat jurkje eventueel nog kan kopen? Of iemand die dit verkoopt? Ik had m besteld in een maatje 12…

Alvast bedankt

Ze sturen je gewoon zo’n standaard mail. Ze kunnen moeilijk voor iedereen apart een compleet persoonlijke mail gaan sturen met hoeveel het hen spijt.
Doe je niks an. 't is jammer, maargoed, misschien komtie er weer.

Verder geen idee waar je em anders kan vinden.

Ik vind dat je je wel vreselijk erg aanstelt zeg.

Ik vind dat je je nutteloze commentaar voor jezelf mag houden.
Wat voor de één van grote betekenis is is dat misschien niet voor de ander.

Wat jammer, want het is een leuk jurkje. Ik heb hem niet, maar misschien kan je zoeken naar een ander spijkerjurkje?

Kom op zeg. Je maakt er wel een heel groot drama van. Het is echt niet zo dat je dood neervalt omdat een jurkje uitverkocht is.

Heb het voorbije uur echt al mn webshops al afgezocht maar vond echt niets dat nog maar in de buurt kwam van deze…
Nuja ik ga eens vragen aan een vriendin van me die in de UK woont of ze eens wil kijken of die nog in de winkel hangt…
En mn laatste hoop is zelf op zoek te gaan als ik binnen 3 weken op reis ben in Ierland.

Ik vind het ook echt aanstellerig, sorry. ‘Mijn hart is in duizend stukken gebroken’. Om een jurkje? Seriously? En verwacht je nou echt dat ze al hun klanten een persoonlijke mail gaan sturen met duizenden excuses erin? Dit komt zo vaak voor joh. Bovendien is d’r niks mis met hun mail.

OT: wacht tot hij niet meer uitverkocht is zou ik zeggen, en wees er dan snel bij.

Aangezien ik hier nog berichten kan plaatsen ben ik nog niet doodgevallen hoor.
Ik vind het gewoon enorm jammer omdat ik er echt naar uit keek. Dat jij dat geen reden vind om droevig te zijn is jouw zaak maar door dat hier eventjes mee te delen zal je me alleszinds niet verderhelpen.

laat haar gewoon.

Ok

Mijn hart is in duizend stukken gebroken vind ik gewoon echt te aanstellerig. En dan ook nog verwachten dat ze je een persoonlijke mail gaan sturen met drieduizend maal excuus.
En zo’n jurkje kan je makkelijk zelf maken. Is ie nog eens veel origineler dan een gekocht ding.

Als ik het op die manier wil verwoorden, laat mij dat dan gewoon doen. Serieus, jouw commentaar is echt onnodig hier.
En ik heb nergens gezegd dat ze me een persoonlijke mail moesten sturen. Ik wou gewoon eventjes aanhalen dat ik het vrij onbeleefd vond van hen om een verontschuldigingsmail te gebruiken om nog eens extra reclame te gaan maken.

Stel je aan zeg. Komt vast wel weer wat anders.

ik ben het anders 100% met d’r eens, je stelt je best wel aan. Je kunt ook gewoon een mailtje sturen en vragen wanneer het jurkje er weer is en dan koop je 'm dan.

Jammer dat dit gebeurd is! Ik heb volgens mij laatst nog zo’n jurkje ergens gezien. Ik ga nu even voor je zoeken. Hij is wel een beetje duurder denk ik maar als je 'm echt graag wil…

ik laat je zo weten of ik hem gevonden heb!

ze hebben hem niet meer waar ik dacht, helaas! succes met je zoektocht! :slightly_smiling_face:

Ahh toch bedankt voor de moeite hoor Jennie :slightly_smiling_face:

thx!

Tja ik vind het wel een beetje een raar mailtje, echt zo van ‘jammer dan, zoek maar even wat anders’. Ik had het zelf helaas ook ergens… was ook een jurkje die ik echt super graag wilde! Dus ik begrijp het wel een beetje :stuck_out_tongue:

Verder kan ik je eigenlijk niet helpen, misschien kan je je geld gewoon terug vragen?