Dorothy perkins, creditcard probleem

Hee!
Ik had zojuist een hele bestelling gedaan bij Dorothy Perkins, was er vet lang mee beziggeweest. En toen ik alle credit card cijfers en alles overgetypt had kwam er te staan dat de credit card “has not been charged” terwijl er ¤2500 op staat en de bestelling iets van ¤160 is ? (mijn vaders creditcard btw, zo rijk ben ik niet haha).
Iemand ervaring met winkelen bij Dorothy perkins en creditcards? Want ik baal wel dat ik nu die hele bestelling niet door kan laten gaan =(

Da’s raar, heb je misschien de verkeerde nummers erin gezet? En soms wordt hij ook pas gecharged als de bestelling verstuurd wordt:)

geen ervaring sorry, upje dus;)

Ja maar ik kon dus juist niet verder met betalen (naar de volgende stap) omdat hij niet ‘gecharged’ zou zijn :z. En t nummer heb ik 2 keer over getypt.
Maar toch bedankt!, ik heb nu Paypal aangevraagd, dus in t vervolg gebeurt dit mij niet meer.
Maarja een ding van de dingen die ik wilde bestellen is er nu al niet meer en het duurt nog paar dagen voor ik met Paypal aan de slag kan …

Is er voor jouw (vaders) pas een securecode bekend, die heb je namelijk nodig volgens mij…

Hmm, die heeft hij inderdaad niet, maar op de bestelsite moest je dus de securecode invullen, en bij de uitleg (wist neit wat het was) stond dat je gewoon de laatste 3 cijfers kon overtypen van het pasnummer ofzo. En hij gaf daar geen foutmelding over.

Maar als dat dus wel nodig is, dan is dat waarschijnlijk het hele probleem. Heb jij wel eens besteld daar met credit card?

Betaal anders met Paypal, dat is sowieso wat makkelijker en je kunt het gewoon aan je eigen bankrekening koppelen. Maar dat duurt wel weer een aantal dagen om dat te verwerken (: Dus geen optie als je het nu meteen wil bestellen, tenzij je al een paypal account hebt.

Ja klopt, die heb ik nu kunnen activeren na 3 dagen ofzo, moet alleen nu 4 tot 6 werkdagen wachten tot het geld naar mn Paypal is overgemaakt, vind t wel een beetje omslachtig gedoe, maar het is inderdaad de beste oplossing! Thanks :slightly_smiling_face:

Ja klopt! Maar als je het eenmaal hebt is het echt ontzettend handig :slightly_smiling_face:

Als je de creditcard koppelt aan je paypal account zou je volgens mij niet zolang hoeven wachten (maar ik weet het niet 100 procent zeker omdat het al even geleden is bij mij )

De laatste 3 cijfers aan de achterkant zijn dat, niet de voorkant, misschien was dat het euvel!

Heel erg bedankt allemaal. Mijn vader is nu net op vakantie (voor 2 weken), met creditcard, dus ik kan er nu weinig meer mee, maar voor de volgende keer ga ik er van uit dat het inderdaad die securecode was!
Dit topic mag wel dicht, ik ga het over een paar dagen met paypal doen =)