Dopper waterfles

Weet iemand of je zo’n dopper waterfles in de winkel kan kopen? want ik zie ze alleen maar via internet. maar ik ben eigenlijk op zoek naar een winkel waar ze deze verkopen

Bij waar, die duurzame winkels

Ik heb ze een tijdje terug bij de Blokker gezien.

Ja ik zie ze wel regelmatig ook in winkels liggen.
De namen van die winkels weet ik zo even niet meer.

Bij de V&D heb ik ze ook gezien.

Vitaminstore heeft ze ook!

Kijk bij de een beetje hipsterachtige winkeltjes met veel fairtrade producten :slightly_smiling_face:

WAAR, wereldwinkel, kookwinkels, V&D

Daar heb ik 'm vandaan ja. Als je via internet bestelt en je haalt het af bij het postkantoor heb je geen verzendkosten.

Bruna paar weken terug.

Expo, Universiteit in de buurt

Expo heb ik ze gezien.
En meerdere 'gezondheids’winkeltjes

bij expo inderdaad.

mag ik trouwens vragen wat er zo speciaal aan is? want ik zie iedereen er mee lopen maar ik snap het niet helemaal.

Ik heb ze inderdaad laatst nog gezien bij de Expo!

het is bpa vrij en handig omdat het een kopje kan zijn. verder is die lekker smal en dat vind ik fijn om mee te nemen voor in de tas.

ik heb m zelf van de vitaminstore.

Het is beter dan al die plastic flesjes kopen om vervolgens twee dagen later weer weg te gooien. Waarom precies de dopper weet ik eigenlijk niet, ik zag er zoveel mensen mee lopen dat ik dacht dat moet wel een goede fles zijn (lekt niet enzo).

bijenkorf verkoopt ze ook

^ ik snapte niet helemaal wat je bedoelde met de dop als kopje, dus ik ging kijken op internet en het lijkt idd wel handig! haha ik wist dat helemaal niet.

ik heb zelf ook een waterfles ( grote roze van de xenos iets van 3 euro geloof ik) maar ik zie iedereen met die dopper lopen haha.