doosje!

hey allemaal,
ik wil voor sinterklaas een soort doosje maken met allemaal leuke en kleine spullentjes erin.
het is voor mijn vriendje maar nu wou ik vragen over jullie ideetjes hadden voor wat ik er allemaal inkan doen?

schrijf wat lieve zinnetjes, kleine gedichtjes op een strookje papier. maak er een rolletje van, doe er een lintje om heen, stop 4 van die rolletjes in een doosje. vul het met van die hartjes snoepjes? :slightly_smiling_face:

ja super leuk idee, bedankt!

of een hart van chocola ofzo, met een leuk fotolijstje (hoeft niet) met een superleuke foto van jullie 2 :grin:

boekje?? armbandje (waar jij dezelfde van hebt met naam ofzo)

up :grinning: Nog meer ideeen?

eeuuhmm. van Tony’s Chocolony heb je leuke chocoladeletters met een hartje en leuk gedichtje erop… (albert heijn)

Van die soort roosblaadjes die je in bad kan doen ofz? Bij de action heb je die in het rood en paars :wink:

Misschien die mannen spulletjes zoals deo in een kleine verpakking?(van die vakantie dingen)

Een briefje schrijven met waarom je van hem houd, foto’s van jullie 2, misschien een inside joke van jullie twee ofzo (waar jullie een keer heel hard om moesten lachen) en daar iets van indoen wat hem eraan doet herinneren.

@Maaxiimee Dat is echt leuk :d

Uppie :grinning:

condoom haha

die rozenblaadjes is denk ik leuk voor meisjes, maar voor jongens?
doe wat stoere mannendingetjes. ruige armband. Tijdschrift. leuke foto van jullie 2 enz.

fotolijstje (achtion)

Bak iets, cupcakes of een cake in de vorm van een hart en doe dat erbij.

Iemand nog ideeën?

Sinterklaas is nu toch voorbij :stuck_out_tongue:

dan gaan we verder naar kerst :stuck_out_tongue: