Doorzichtige playsuit?

Hee, ik heb bij de Primark in rotterdam laatst deze witte playsuit gekocht, maar toen ik hem aan deed, kon je heeeeel goed mijn ondergoed + kleur van mijn lichaam zien zegmaar. Weet iemand waarmee ik het goed kan combineren? Want ik vind het een erg leuk kledingstuk!

http://img641.imageshack.us/img641/3747/kledingaan1.jpg

De middelste van boven zegmaar, alleen bij haar is hij gewoon wit. Maar bij mij zie je dus gewoon alles er doorheen haha

Oei…

Huidskleurig ondergoed is om te beginnen… maar als je echt alles kan zien… Misschien een lang wit hemd eronder? (klinkt best wel gek als ik het zo zeg…)

Up

jaa een wit hemd

poeh lastig…
terug brengen naar de winkel en een zwarte kopen? ;p
ik zag laatst ook een playsuit en die was ook wit, maar een dunnere stof,
en dan een bikini eronder, maar dat was dan meer voor het strand…
weet niet of je hem daar voor kan gebruiken?

Pfft. Niks? Ik vind hem écht niet mooi/leuk. Hij zit zo… strak.

Anyway, ja. Huidskleurig ondergoed, en een wit hemd.

Het schijnt dat rood ondergoed niet doorschijnt?
En anders gewoon een wit hempje eronder van de hema ofzo, en een witte string ofzo?

Nou… beginnen met het goede ondergoed. GEEN wit, WEL huidskleurig of lichtroze. Die kleuren schijnen veel minder door.

En dan kun je kiezen tussen:

• Er verder geen acht op slaan.
  • Er een lange cardigan ofzo over dragen.

Ik zou overigens wel een hipster dragen en geen string. Want dat broekje sluit wel heel erg aan :’)

Waarom heb je hem dan gekocht?
Met jurkjes/topjes kan je nog wel wat als het doorschijnt, maar hier kan je niet heel veel mee.

Ik vind het persoonlijk geen mooie playsuit, veel te strak en het laat zoveel zien. Huidskleurig ondergoed inderdaad, een wit hempje en misschien kun je er een lange blazer over dragen? Anders lijkt het me dat je billen er zo doorheen schijnen haha.

Een bepaalde roodtint (een beetje dat helle rood) zie je niet onder wit. Maar dan moet je wel precies de goede kleur rood hebben.

Verder kan je er vrij weinig mee doen want je kan er geen topje e.d. onder aan trekken. Of je zou je er dan niets van aan moeten trekken of de playsuit voor het strand gebruiken om over je bikini aan te doen.
Gezien het echt een zomerkledingstuk is een lang vest naar mijn mening niet echt een optie.

strand, leuke bikini eronder?

Huidskleurig ondergoed iig! En indd misschien een wit hempje.
Of wat blackthumbnail zegt, gewoon voor naar het strand met je bikini

Ik vind het wel een leuke playsuit! Ik denk dat ik in jouw situatie een wit strapless topje eronder zou doen, en dan iets van huidskleurig ondergoed idd. Maar wat dan het probleem misschien weer is, dat je die playsuit draagt als het warm is en ik zou een strapless top eronder dan weer te benauwd vinden. Ik zou hem misschien ook maar voor het strand houden ofzo… het is wel een leuk ding.

Andere kleur verven, rood ofzo.